מינויים

מתחדשת: שלמה ביטוח מינתה מנכ"ל חדש לחברה

מועצת המנהלים של שלמה ביטוח אישרה את מינויו של דורון גינת למנכ"ל החברה. בתפקידיו האחרונים שימש דורון כמשנה למנכ"ל בהראל חברה לביטוח,  מנהל חטיבת חסכון ארוך טווח, אחראי על מוצרי החיסכון הפנסיוני, סיכוני ביטוח חיים ותחום הפרישה
מערכת ice | 
דורון גינת (צילום יחצ)
מועצת המנהלים של שלמה ביטוח אישרה פה אחד את מינויו של דורון גינת למנכ"ל החברה, זאת לאחר תהליך ארוך שכלל ועדת איתור מקצועית, שמצאה אותו מתאים לתפקיד והמליצה למנותו. דורון יחליף בתפקידו את אורי אומיד, ששימש בתפקיד זה כעשור, במהלכו החברה צמחה באופן משמעתי והפכה לאחת מהמובילות בענף הביטוח בתחום האלמנטרי והציגה בשנים האחרונות תוצאות שיא.
דורון גינת, בן 55, נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני בכלכלה עם התמחות בעסקים מאוניברסיטת תל אביב. בתפקידיו האחרונים שימש דורון כמשנה למנכ"ל בהראל חברה לביטוח, מנהל חטיבת חסכון ארוך טווח, אחראי על מוצרי החיסכון הפנסיוני, סיכוני ביטוח חיים ותחום הפרישה. קודם לכן ניהל את את קרן הפנסיה של הראל. בנוסף, שימש דירקטור בחברות בקבוצת הראל, דירקטור בהראל קרנות נאמנות וחבר ועדת השקעות.
טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח: "אנו שמחים לבשר על מינויו של דורון גינת למנכ"ל שלמה ביטוח ומברכים אותו על כניסתו לתפקיד. דורון הוא מהמנהלים המקצועיים, המנוסים והבולטים בענף הביטוח בישראל, המביא עימו ניסיון עסקי וניהולי עשיר לצד ניסיון רב בתחום הביטוח והפיננסים, והוא האדם הנכון להוביל את שלמה ביטוח להמשך צמיחה, חדשנות, פיתוח הפעילות העסקית וכניסה לתחומי פעילות חדשים. אנו סמוכים ובטוחים שתהיה לדורון תרומה רבה, וכי הוא  יוביל את החברה להישגים מרשימים כפי שעשה בתפקידיו בעבר, ויצעיד אותה קדימה".
מדורון גינת נמסר: "אני מודה לדירקטוריון שלמה ביטוח ולבעלים על הבעת האמון, ושמח על ההזדמנות והזכות לקבל לידיי את תפקיד מנכ"ל החברה ולהוביל אותה יחד עם אנשיה להישגים משמעותיים ולהמשך צמיחה ומצוינות. יחד, נמשיך להצעיד את החברה לעבר פסגות חדשות ונמשיך להעניק ללקוחותינו ולסוכני הביטוח את המוצרים ופתרונות הביטוח הטובים בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה