השוק

עסקת ענק לחברה הישראלית: 30 מיליון דולר מהלקוח באסיה

חברת החלל המובילה בישראל, חתמה על עסקה בשווי 30 מיליון דולר. החברה תספק שני לוויני חישה ושירותים ללקוח גדול באסיה למשך פרויקט של שלוש שנים
מערכת ice | 
הישראלים שעומדים להמריא לחלל גייסו מיליונים (צילום pixabay)
חברת אימאג'סאט אינטרנשיונל (ISI), חברת החלל המובילה שבשליטת קרן פימי, הודיעה היום שסגרה עסקה עם לקוח גדול באסיה ובה נחתם הסכם על סך של 30 מיליון דולר לאספקת שני לווייני חישה מרחוק מסוג RUNNER וכן, מוצרים ושירותים נלווים. הסכום ישולם לחברה במשך תקופת הפרויקט שעתיד להימשך כ-3 שלוש שנים.
RUNNER הוא לוויין חישה מרוחק אלקטרו-אופטי, המאפשר צילום בצבע ברזולוציה גבוהה סאב-מטרית. הלוויין בעל טכנולוגית AI מתקדמת המאפשרת גם צילום וידאו בצבע ובנוסף לכך, גם צילום לילה כדי לבצע מעקב וניטור ללא תלות בשעות השמש.

לוויין ה-RUNNER (צילום: ISI  אימאג'סט אינטרנשיונל)
נועם סגל, מנכ"ל ISI : "חתימת חוזה נוסף לפיתוח ושיגור לוויינים חדשניים עבור לקוח מתקדם מהווה הישג משמעותי עבור החברה ומחזק את מעמדנו כחברה מובילה בתחום הטכנולוגיות הלווייניות. הסכם זה מצטרף להסכם האנאליטיקה מבוססת לוויינים עליו חתמנו עם לקוח משמעותי בחודש שעבר. אנחנו פועלים במרץ להמשיך ולהרחיב את הפעילות העסקית של החברה, ולהמשיך לפתח את המובילות הטכנולוגית שלנו".

נועם סגל, מנכל אימג'אסט (צילום: יונתן בלום)
חברת אימג'סאט, עוסקת בפתרונות מודיעין מהחלל. החברה מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות מערכתיים ושירותים המבוססים על לווייני חישה מרחוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה