דיגיטל וטק

מיקרוסופט בשת"פ חדש: ה-AI בשירות המודיעין האמריקני

מיקרוסופט ו-Palantir חוברות לשיתוף פעולה מרתק שיחשוף את שירותי ההגנה האמריקניים לטכנולוגיות AI מתקדמות. עם שילוב מוצרי Palantir בשירותי Azure, יוכלו עובדי המודיעין לבצע משימות סודיות ורגישות ביעילות חסרת תקדים. איך ישפיע המהלך על עתיד גופי הביטחון?
רפאל בן זקרי | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
הבינה המלאכותית עומדת לשנות גם את עולם הביטחון והמודיעין, הודות לשיתוף פעולה חדש בין מיקרוסופט ו-Palantir, המספק הצצה לעתיד שבו הטכנולוגיה והמודיעין מתמזגים ליצירת כלים חזקים ומתקדמים לשימוש בשירותי ההגנה האמריקניים.
מיקרוסופט ו-Palantir הודיעו לאחרונה על שיתוף פעולה שצפוי לספק פתרונות בינה מלאכותית ומחשוב ענן למשימות סודיות ורגישות. במסגרת ההסכם, Palantir תשלב את מוצריה עם שירותי הענן Azure של מיקרוסופט, כולל כלים לשימוש סודי, ותאמץ את שירות Azure OpenAI של מיקרוסופט בסביבות מסווגות.
החיבור בין המוצרים יאפשר לעובדי ההגנה האמריקניים לבצע משימות כמו לוגיסטיקה, חוזים ותכנון פעולות בצורה יעילה ומתקדמת יותר. מיקרוסופט חיזקה את הביקוש לשירותי הענן Azure שלה על ידי מתן אפשרות ללקוחות להשתמש במודלים של OpenAI לפיתוח יישומים המבוססים על AI, כמו שירות לקוחות, תכנון וניתוח.
Palantir, שכבר שנים עובדת עם קהילת המודיעין האמריקאית, תוכל כעת להרחיב את השימוש בטכנולוגיות שלה בסביבות מסווגות בזכות שיתוף הפעולה עם Azure OpenAI של מיקרוסופט. זהו צעד משמעותי שמשקף את מגמת ההתרחבות של השימוש בטכנולוגיות מתקדמות בשירותי הממשל והביטחון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה