השוק

ריסקיפייד מרוויחה בגדול: הכנסות של 155 מיליון דולר מתחילת השנה

חברת התוכנה הישראלית ריסקיפייד, אשר פיתחה תוכנה למניעת הונאות במסחר המקוון, פרסמה את תוצאותיה ברבעון השני המחצית הראשונה של 2024. בנתוני הדו"ח עולה שהכנסות החברה בעלייה, אז למה המנייה שלה נופלת?
מערכת ice | 
ריסקיפייד (צילום קארין הברברג)
חברת ריסקיפייד, הפועלת בתחום המסחר האלקטרוני ומציעה פתרונות למניעת הונאות במסחר האלקטרוני, פרסמה אמש (חמישי), על תוצאותיה הכספיות ברבעון השני ובמחצית הראשונה של השנה. 
מנתוני הדו"ח עולה שבמהלך הרבעון השני של השנה ריסקיפייד, הציגה הכנסות בגובה 78.7 מיליון דולר עלייה של 8% בהשוואה לנתוני התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, גם במחצית הראשונה של השנה, החברה רשמה גידול של 10% בהכנסות שהגיעו לסכום כולל של 155.1 מיליון דולר.
באותה העת, ריסקיפייד רשמה נתונים מרשימים גם ברווח גולמי, אשר הסתכמו ברבעון השני ב-42 מיליון דולר ו-83.1 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. הרווח התפעולי עלה גם הוא וברבעון השני הוא עמד על 2.34 מיליון דולר ו-5 מיליון דולר בחציון הראשון. 
בדו"ח הנוכחי, החברה גם התייחסה לכמה אירועי מפתח שהיא רשמה במהלך הרבעון השני של 2024, כאשר תחילה היא הרחיבה את תחום פעילותה על ידי תחילת עובדה גם עם סוחרים חדשים מחוץ לשטחי ארה"ב כשאחד הלקוחות העיקריים מגיע מיפן.
יתרה מזו, מהפכת הבינה המלאכותית לא פסחה גם על ריסקיפייד, אשר השיקה במהלך הרבעון שורה של כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית, אשר יאפשרו לסוחרים לגייס עוד לקוחות ואף עשויים לסייע להם לשמר רווחים.
לבסוף, ריסקיפייד, התייחסה לתחזיות שהציבה להישגים הצפויים ב-2024 ובנוגע לרווחי החברה במהלך כל שנת 2024, היא טענה שעד סוף השנה הנוכחית הכנסות החברה ינועו בין 320-325 מיליון דולר, יעד קרוב לזה שהציבה ל-2023. במהלך הקיץ של שנת 2021, ריסקיפייד, הונפקה בבורסה לפי שווי של 3.3 מיליארד דולר, כיום, לאחר ירידת המניה עם פתיחת המסחר, היא נסחרת לפי שווי של 860 מיליון דולר.
עידו גל, מייסד שותף ומנכ"ל Riskified, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר: "אנו סבורים ש-Riskified תמשיך להיות במקום מיטבי להשגת נתח שוק, על ידי תפיסת חלק גדול יותר של מרחב המסחר האלקטרוני העומד מולנו. ישנה דרישה גבוהה למוצרים שלנו, ואין לי ספק שהחיזוק המתמשך של מנגנון הלמידה החישובית לצורך פתרון של מקרי שימוש נוספים מעבר להונאות chargeback יאפשר לעסק שלנו להמשיך ולהפגין ביצועים עבור הסוחרים ובעלי המניות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה