השוק

גל הפיטורים נמשך: ריסקיפייד הישראלית תקצץ עשרות עובדים

חברת ריסקיפייד הישראלית, שפיתחה מערכות שמטרתן למנוע הונאות במסחר מקוון, צפויה לפטר כ-6% מכלל העובדים בחברה. המהלך קורה כחודש לפני פרסום דו"חות החברה לשנת 2023, ועל רקע ירידה בשווי החברה מ-3.3 מיליארד דולר ל-860 מיליארד דולר בלבד
מערכת ice | 
ריסקיפייד (צילום קארין הברברג)
חברת ריסקיפייד הישראלית, אשר פיתחה מערכות שמטרתן למנוע הונאות במסחר מקוון, הודיעה כי תפטר כ-40 עובדים המהווים כ-6% מכוח האדם של החברה. עד הפיטורים, בחברה הועסקו כ-750 עובדים, מתוכם 500 שוהים בישראל.
מהלכים דרמטיים כדוגמת פיטורים מתרחשים לרוב רק לאחר פרסום הדו"חות השנתיים של החברה, אך אלו צפויים להתפרסם רק בעוד חודש. עם זאת, חשוב לציין כי שווי החברה צנח מ-3.3 מיליארד דולר (בהנפקה שבוצעה לפני שנתיים) ל-860 מיליון דולר, והיא חוותה ירידה בשיעור של 17% במהלך השנה האחרונה. כמו כן, ברבעון השלישי של שנת 2023, החברה הציגה תזרים מזומנים בגובה 4.5 מיליון שקל.
ריסקיפייד לא ציינה כמה מהעובדים המפוטרים הם בישראל, אך מדובר בגל פיטורים נוסף במשק הישראלי לאחר חברות רבות שהודיעו על קיצוצים שהן מתכננות לבצע. כזכור, רק לפני שבועות ספורים הודיעה ענקית הטכנולוגיה HP על פיטורים של 50 עובדים מתוך 2,500 עובדים המועסקים בארץ. כמו כן, זה היה סבב פיטורים שלישי שהחברה מבצעת בתוך שנה וחצי בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה