השוק

דלתא מסכמת רבעון מצוין - הרווחים זינקו בעשרות אחוזים

דלתא מותגים ממשיכה לצמוח עם הכנסות של 262.5 מיליון שקל ברבעון השני של השנה. דלתא מותגים השיקו השנה מותגים שונים כמו Victoria's Secret בישראל ו-Bath and Body Works
מערכת ice |  1
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל (צילום שי פרנקו, shutterstock, פייסבוק/ קניון עופר מרום)
דלתא מותגים מציגה רבעון שני חזק עם זינוק של 36% בהכנסות שהסתכמו ב-262.5 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד הכנסות החברה עמדו על 193.3 מיליון שקל. גם ברווח התפעולי החברה רשמה זינוק של 68% שהסתכם ב-48.1 מיליון שקל לעומת 28.6 מיליון שקל.
הרווח הנקי זינק ב-71% לכ-34.4 מיליון ש"ח לעומת כ-20.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בחודש אפריל 2024 הושק המותג המוביל בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה לבית Bath and Body Works עם פתיחת 5 חנויות ראשונות ואתר סחר מקוון, בהמשך לחתימת ההסכם לזיכיון בלעדי, במסגרתו החברה תפעיל רשת של כ-28 חנויות בנוסף לאתר האינטרנט בישראל. כמו כן, בחודש אפריל נפתחו 4 חנויות ראשונות מתוך 11 של המותג Victoria's Secret, אתר הסחר המקוון החל לפעול בדצמבר 2022.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "תוצאות הרבעון השני מבטאות את מגמת הצמיחה החזקה של החברה, וזאת הודות לקידום מנועי הצמיחה והמשך הרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון.
הגידול בהכנסות נובע בעיקרו מגידול של 22.6% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים כולל אתרי האונליין כאשר ברבעון השני ניכר גידול משמעותי בכל מדדי הרווח ובתזרים מפעילות שוטפת לעומת הרבעון המקביל אשתקד."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרדוקס!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם האהבה באמת עיוורת,אז איך זה שההלבשה התחתונה כל כך פופולארית-ג'ק הנדי!!!!
    סגור