השוק

התעשייה הביטחונית בישראל מתפוצצת: עסקת המיליונים החדשה באסיה

אורביט טכנולוג'יס הישראלית, ממשיכה את התנופה האדירה של התעשייה הביטחונית בישראל, אחרי שהודיעה כי קיבלה הזמנות מאינטגרטור מוביל באסיה, לאספקת מערכות תקשורת לוויינית מסוג OceanTRx7 Mil עבור פלטפורמות צבאיות ימיות חדשות בסך כולל של כ-6 מיליון דולר
מערכת ice | 
מסחר (צילום shutterstock)
אורביט טכנולוג'יס הישראלית, מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום (ראשון) כי קיבלה הזמנות מאינטגרטור מוביל באסיה, לאספקת מערכות תקשורת לוויינית מסוג OceanTRx7 Mil עבור פלטפורמות צבאיות ימיות חדשות בסך כולל של כ-6 מיליון דולר (כ-22 מיליון שקל). המערכות יסופקו בין 2025 ל-2030. 
ההזמנה החדשה מאורביט טכנולוג'יס הינה המשך ישיר לתקופה האדירה של התעשייה הביטחונית בישראל, שממשיכה להתפוצץ עם הזמנות חדשות מכל רחבי העולם, כמו גם חברות הסייבר הישראליות. 
OceanTRx 7 Mil הינה פלטפורמה חדשה המבוססת על פלטפורמת OceanTRx7 אך בעלת תכונות צבאיות מתקדמות. מדובר במערכת תקשורת לוויינית המיועדת לפלטפורמה ימית אשר תומכת במגוון תצורות של מערכות אנטנה בקוטר 2.2 מטר, הפועלות בתדרים  Ku, X ו Ka  ו-C כולל הפעלה בו זמנית של מגוון תדרים לפעילות גלובליות. מערכתMil  OceanTRx 7 תוכננה להתקנה, תחזוקה ושדרוג מהירים ונוחים, והיא משלבת ביצועי RF וזמינות מערכת יוצאי דופן עבור לקוחות ביטחוניים.
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "הזמנות אלו ממשיכות את תהליך הגדלת הצבר שלנו מתחילת השנה ואנו גאים על הזמנות נוספות מאינטגרטור מוביל באסיה לרכוש את המערכות החדשות של אורביט עבור צי מוביל עולמי. המוצר הינו חלק ממשפחת המערכות הימיות הצבאיות שהינו מוביל בתחומו ומאפשר ללקוחותינו להשתמש בתחומי התדר הצבאיים ואזרחיים כאחד על אותה מערכת".
אשחר הוסיף: "הזמנות אלו מדגישות את מובילותה הטכנולוגית של אורביט במערכות תקשורת לוויינית ימיות בכלל ולחילות ים מובילים בפרט ומספקת ללקוח חדש פלטפורמה שהינה פתרון התקשורת הלוויינית מהמתקדמות בעולם. נמשיך לפעול לבניית צבר הזמנות משמעותי לטובת המשך הצמיחה שלנו כחברה מובילה בתחומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה