השוק

מדפסת כסף: 17 הסכמים חדשים וכארבעה מיליון דולר בקופה

סקודיקס, העוסקת במערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס, מסכמת חצי שנה ראשונה עם לקוחות חדשים כולל ענקית הטכנולוגיה ריקו. המנכ"ל אלי גרינברג: "מומנטום לצמיחה ומכירות"
מערכת ice | 
אלי גרינברג מנכל סקודיקס (צילום אוריין ברטוב)
בסוף המחצית הראשונה של 2024, עם חוזה חדש עם ענקית הטכנולוגיה ריקו ולמרות גידול בהפסדים, בחברת סקודיקס מצפים למומנטום חיובי. החברה מציגה תזרים מזומנים חיובי של 2.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. הסיבה לגידול: חוזים עם לקוחות, ספקים וזכאים אחרים וקיטון במלאי החברה.
הכנסות החברה במחצית הראשונה עמדו על כ-13.4 מיליון דולר, לעומת כ-14.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר עקב האטה במכירות בתקופה זו כתוצאה מהציפייה לתערוכת "דרופה". 
התערוכה הבינלאומית שהתקיימה בחודש יוני השנה היא היחידה והגדולה מסוגה בעולם הדפוס. החברה השיקה במסגרת זו שתי מערכות אולטרה המיועדות לשוק הדפוס המסחרי, חתמה על 26 הזמנות לא מחייבות בהיקף כולל של כ-20.1 מיליון דולר, מתוכן נחתמו הסכמים מחייבים לרכישת 17 מערכות בהיקף כולל של כ-13 מיליון דולר. בחברה מעריכים כי מרבית ההזמנות המחייבות יוכרו ברבעונים הבאים. עוד מעריכים בחברה כי ההכנסות החוזרות בגין הזמנות אלה מאפשרות לה לבסס תזרים מזומנים שוטף.
הרווח הגולמי למחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-4.76 מיליון דולר לעומת כחמישה מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-5%. הקיטון נובע מירידה בהיקף המכירות.
שיעור הרווח הגולמי נותר ללא שינוי לעומת התקופה המקבילה ועמד על כ-35.7%.

ההפסד התפעולי למחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-1.48 מיליון דולר לעומת כ-1.12 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-32%. הגידול נובע מקיטון בהכנסות ומגידול בהוצאות השיווק והמכירה בשל ההיערכות לתערוכת דרופה; ההוצאות המוגדלות קוזזו חלקית עם קיטון בהוצאות מחקר ופיתוח והנהלה וכלליות. 
ההפסד הנקי למחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-1.9 מיליון דולר לעומת כ-1.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-58%. 
ההון העצמי הסתכם ב-6.8 מיליון דולר.
קופת המזומנים עומדת על כ-3.7 מיליון דולר.
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס: "המשוב החיובי מהתערוכה מאפשר לנו לממש את המומנטום לצמיחה ומכירות...אנחנו מעריכים כי נראה השלכות חיוביות נוספות לאור הסכם ההפצה האסטרטגי עם חברת ריקו (Ricoh), אשר פועלת לחזק את החדירה של המערכת החדשה שלנו לשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה