השוק

רדקום מסכמת רבעון: הכנסות החברה עלו ב-12%

רדקום מציגה צמיחה של 20% בהכנסות ו-120% ברווח למניה בהשוואה לאשתקד ומאשררת את מחויבות החברה לצמיחה ברווחיות והשאת ערך ארוך טווח לבעלי המניות

מערכת ice | 
חיליק איטמן (צילום יח"צ)
חברת רדקום מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני - הכנסות החברה עלו ב-19%, השנה רדקום הרוויחה 14.8 מיליון דולר בהשוואה ל-12.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון השני בכ-1.7 מיליון דולר או 11 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP של 0.8 מיליון דולר או 5 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2023, מדובר בעליה של 120% בהשוואה לאשתקד.
חיליק איטמן, מנכ"ל רדקום הזמני, מסר: "ברבעון זה המשכנו ליישם את אסטרטגיית הצמיחה ברווחיות שלנו והשאת ערך ארוך טווח לבעלי המניות. השגנו שיא בהכנסות הרבעוניות של 14.8 מיליון דולר, עלייה של 20% לעומת הרבעון השני של 2023.
הרווח הנקי גדל בקירוב ב-120%, בזכות צמיחה חזקה בהכנסות. שמרנו על תזרים מזומנים חיובי, והגענו לשיא חדש עם יתרת מזומנים ושווי מזומנים של 86.1 מיליון דולר. אנו נמצאים במסלול לעמידה בתחזית הכספית שלנו ל-2024 ולהציג צמיחה בהכנסות וברווחיות".
איטמן סיכם: "הצמיחה היעילה שהשגנו בששת החודשים הראשונים של 2024 מהווה בסיס חזק להמשך הצלחתנו בששת החודשים הנותרים של 2024, ואנו מאמינים שהטוב ביותר עוד לפנינו. אנו עדים לביקוש הולך וגובר עבור הפתרונות שלנו באזורים מרובים, במיוחד בצפון אמריקה. הביקוש המוגבר משתקף בצבר המכירות המורחב שלנו שיש לו פוטנציאל להניע צמיחה נוספת ולשפר את התשואות של בעלי המניות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה