השוק

ולנס סמיקונדקטור עקפה את התחזיות למרות הירידות בהכנסות

הנהלת החברה פרסמה את הדו"ח לרבעון השני עם תוצאה מאכזבת של ירידה בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אף עקפה את תחזית האנליסטים בהכנסות והמניה מזנקת במעל 6%. במהלך הרבעון האחרון ולנס רכשה את חברת Acroname 
מערכת ice | 
גדעון בן צבי (צילום יחצ)
חברת ולנס סמיקונדקטור דיווחה היום על תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של שנת 2024. החברה מסכמת ירידה חדה בהכנסות - כ-13.6 מיליון דולר לעומת 24.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. לעומת זאת, לאור כך שהחברה עקפה את תחזית האנליסטים שעמדה על 12.71 מיליון דולר, המניה רושמת עלייה של מעל 6% במסחר.
בנוסף, ולנס רכשה במהלך הרבעון את חברת Acroname, חלוצה בטכנולוגיות אוטומציה ובקרה מתקדמות ליישומים לשימוש תעשייתי, בתחום האודיו-וידאו, מערכות לשיחות ועידה ומערכות בקרה רובוטיות, תמורת 7.8 מיליון דולר במזומן. 1.3 מיליון דולר נוספים הועברו ל-Acroname בתמורה למזומן שהחזיקה Acroname בעת ​​סגירת העסקה.
בתחום הרכב, ולנס מקדמת מספר תהליכי הערכה להטמעת שבבי VA7000 בתקן MIPI A-PHY יחד עם יצרני OEM עולמיים וכן ממשיכה לעבוד יחד עם רשימה ארוכה של חברות נוספות המאמצות את התקן על ידי עיצוב ופיתוח מוצרים המבוססים על טכנולוגיה זו.
מנכ"ל החברה, גדעון בן-צבי, אמר: "ברבעון האחרון התקדמנו בצורה משמעותית ביישום האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו. השבבים החדשים שהשקנו מרחיבים את האפשרויות של הלקוחות שלנו בעולם האודיו-וידיאו וכן מאפשרים לנו להתרחב בשוק התעשייתי, שוק עם מאפיינים וצרכים דומים לשוק האודיו-וידאו, בו אנחנו מסירים חסמים קיימים, מאפשרים ומייעלים את השימוש הגובר ב-AI לצרכים תעשייתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה