השוק

חיבורים בין משיקיעים לחברות: סדרת המפגשים החדשה

אוטודסק ישראל בונה קהילת מומחים בתחום הקונסטרקשן-טק/ חברת ההזנק "Atom Construction" הפועלת בחממת הסטארטאפים של אוטודסק, תוביל סדרת מפגשים לקהילת הקונסטרקשן-טק במטרה ליצור חיבורים בין משקיעים ולסייע עם האתגרים המשמעותיים בענף הבנייה
מערכת ice | 
השקעות (צילום shutterstock)
אתגרי הבנייה, חוסר כוח האדם והקשיים בגיוסי הכספים הם רק חלק מהבעיות של חברות ההזנק בתחום ענף הבנייה הישראלי, כתוצאה מהמצב הביטחוני המתוח. במטרה לסייע להם, חברת ההזנק "Atom Construction" הנמצאת בחממת הסטארטאפים של אוטודסק ישראל, יזמה סדרת מפגשים שצפויה להוביל לחיבורים בין משקיעים וחברות הזנק בתחום Construction Tech ואף לסייע להתמודדות עם הקשיים והמשברים בענף הבנייה שהתעצמו במלחמת חרבות ברזל.
המפגש הראשון התקיים השבוע (ב') במשרדי אוטודסק ישראל ועסק בנושא "קונטק זה הסייבר החדש". המפגש נערך בהובלת תומר גלאון, דירקטור מוצר וחבר הנהלה במרכז הפיתוח הישראלי של אוטודסק והשתתפו בו, בין היתר: שחר אזרחי, סמנכ"ל הנדסה אשדר, עמית מימוני, מנכ"ל ובעלים של חברת 'מימוני הנדסה וייעוץ', חלי וסרמן, אדריכלית ומנכ"לית BIMMATCH (הנמצאת אף היא בחממת אוטודסק) מהנדסי בניין וביצוע ומשקיעים מקרנות ההון סיכון המובילות בעולם.

(קרדיט: אוטודקס)
האירוע היווה את שריקת הפתיחה לסדרת המפגשים שצפויים להתקיים בכל רבעון עבור קהילת הקונסטרקשן-טק. המפגש נפתח בדברי פתיחה מפי טום כהן, מנכ"ל Atom Construction שדיבר על החשיבות שבפשטות הטמעת טכנולוגיות בעולם הביצוע ועל האתגרים של עולם הבנייה הישראלי. אחריו עלה גלאון, שסיפר על המעטפת שהחברה מעניקה לחברות סטארט-אפ בחממה המיועדת לתחום הקונטסרקשן-טק. לאחר מכן, דיבר אלון פרץ, מנהל מוצר בחברת CONTECH שהציג לאורחים את חשיבות ההטמעה של הטכנולוגיה והחדשנות באתרי הבנייה. 
סדרת המפגשים הצפויה הכוללת הרצאות, היכרויות בין בכירים בתחום ומפגשי העשרה, עתידה לתרום לתחום הקונסטרקשן- טק, ומתרחשת במטרה להעניק ערך מוסף עבור חברות בשלבים מתקדמים ולסייע להם על ידי חשיפת טכנולוגיות חדשות הכוללות שימוש בAI בתחום הבנייה, מגמות מעניינות המתרחשות בעולם, רגולציות חדשות ואקסלרטורים שונים.

טום כהן, מנכ"ל ATOM: "הטמעת טכנולוגיות חדשניות בענף הבנייה היא לא רק אפשרות, אלא הכרח. ענף זה מתמודד עם אתגרים רבים, כגון מחסור בכוח אדם, עיכובים בלוחות זמנים ועלויות גבוהות. אנחנו מגיעים מלמטה, מהתכנון והשטח של ענף הבניה ומתאימים את המוצר לצרכי הלקוח הספציפיים לאותו הפרויקט. חשוב להבין שאתר בניה דומה יותר לג׳ונגל מאשר למוזיאון ואנחנו כאן על מנת לאפשר לו לעקוב אחרי המתבצע באתר בצורה מדויקת בכל הקשור לשלד המבנה - בטון, ברזל ומערכות".
תומר גלאון, דירקטור מוצר וחבר הנהלה במרכז הפיתוח הישראלי של אוטודסק: "שילוב מנצח של יזמות, ידע טכנולוגי, ורוח חדשנית של קבלנים המאמצים טכנולוגיות מתקדמות הפך את ישראל למעצמת קונסטרקשן-טק גלובלית. גם באוטודסק ישראל אנו שותפים מלאים לחזון זה, ופועלים ללא הרף לקידום טכנולוגיות העתיד בתחום. במסגרת זו, הקמנו חממה ייחודית המאכלסת חברות סטארטאפ ישראליות פורצות דרך, ומעניקות להן "ארגז כלים" ייחודי לניסוי מוצריהן על גבי מערכות אוטודסק המתקדמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה