השוק

מותג האלכוהול נכנס לפשיטת רגל: קורס תחת חובות ענק

Never Forget Brands, יצרנית המותגים GameDay Vodka ו-Spiked, הגישה גם היא בקשת פשיטת רגל. החברה חייבת סכומים ניכרים לקבוצות NFL שונות
מערכת ice | 
משקאות אלכוהול מזויפים (צילום shutterstock)
תעשיית האלכוהול בארצות הברית חווה טלטלה משמעותית בשנים האחרונות, כאשר מגפת הקורונה הייתה גורם מרכזי בהחרפת המצב. לפי דו"ח התאחדות הבשלנים לשנת 2023, שוק הבירה האמריקאי התכווץ ב-5.1% בנפח המכירות. למרות זאת, נרשמה עלייה קלה במספר המבשלות הפעילות ל-9,906 בשנת 2023, כאשר 495 מבשלות חדשות נפתחו ו-418 נסגרו.
לאחרונה, ב-10 ביולי, חברת Never Forget Brands, יצרנית המותגים GameDay Vodka ו-Spiked, הגישה גם היא בקשת פשיטת רגל. החברה חייבת סכומים ניכרים לקבוצות NFL שונות, כולל Buffalo Bills ($560,000) ו-New England Patriots ($450,000). בנוסף, היא חייבת כספים לספקים שונים, כאשר החוב הגדול ביותר הוא ליצרנית בקבוקי הזכוכית Pavisa USA ($2.1 מיליון).

אחד המקרים הבולטים היה סגירתה של מבשלת Anchor Brewing מסן פרנסיסקו, מהוותיקות בענף, שהגישה בקשת פשיטת רגל ביולי 2023. אולם, בחודש מאי האחרון, בעליה המיליארדר של חברת היוגורט Chobani, חמדי אולוקאיה, רכש את המבשלה בתקווה לחדש את פעילותה.
גם תעשיית המשקאות החריפים לא חסינה מפני הקשיים. חברת Lee Spirits Co. מקולורדו, יצרנית ג'ין, וודקה וליקרים, הגישה בקשת פשיטת רגל במרץ 2024, ואחריה הלכה Montana Distillery באפריל 2024. שתי החברות ציינו את השפעות הקורונה והשינויים בענף כסיבות העיקריות למצבן הכלכלי.
המשבר בתעשיית האלכוהול האמריקאית משקף את האתגרים הכלכליים והשינויים בהרגלי הצריכה שהתרחשו בשנים האחרונות. עם זאת, מקרים כמו הצלתה של Anchor Brewing מראים כי יש עדיין תקווה לשיקום וחידוש בענף זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה