השוק

אחרי 27 שנה: מבשלת הבירות האהובה נכנסת להליך פירוק

מבשלת בירה אזורית פופולרית שנפתחה כמבשלת בירה "וירטואלית" בשנת 1996 הייתה בדרך לנסיקה, עם זאת, החברה נאבקה לשלם את חשבונותיה כשארה"ב יצאה מהמגיפה. היה לה מיזוג כושל עם Cape May Brewing והגישה בקשה לפשיטת רגל של פרק 11 במאי 2023 וכעת היא בהליך פירוק
מערכת ice | 
בר (אילוסטרציה) (צילום freepik)
עסקים רבים באים והולכים מבלי להטביע הרבה חותם. זה נכון במיוחד בחלל המסעדות והבר שבו אנשים הולכים לרוב אחרי חלום גם כאשר לחלום הזה אין קשר ליכולות שלהם בפועל. לא בכדי, עסקים רבים נפתחים וחווים פריחה מוקדמת, רק כדי להיעלם תוך שנה או שנתיים, לעתים קרובות יש פתיחה גדולה, ואחריה מוות איטי וכואב.
זו מציאות פשוטה שאפשר לראות בה מוצגות בתוכניות כמו "Bar Rescue" ו-"Kitchen Nightmares" של גורדון רמזי, שבה מומחה הבר ג'ון טאפר והשף הסלבריטאי רמזי, בתוכניות שלהם, מראים לאנשים מה הם עושים לא בסדר. במקרים רבים, אנשים קונים או פותחים ברים ומסעדות כי הם אוהבים את הרעיון להיות הבוסים של עצמם ולעקוב אחר התשוקה שלהם.

עם זאת, הם אינם נוקטים בצעדים הבסיסיים כדי להבין את הצד העסקי של פרויקט התשוקה שלהם. זה יכול להוביל לטעינה מוגזמת או נמוכה, לגניבה משתוללת / משקאות מצומצמים של צוות לא מפוקח, ולהפסדים כספיים עצומים. מאז מגיפת הקורונה, התוכניות הללו, והעולם העסקי הרחב יותר, ראו סוג חדש של כישלון. מסעדות, ברים ובעיקר מבשלות בירה אזוריות פשטו רגל לא בגלל שהם מתנהלים בצורה גרועה, אלא בגלל שהם לקחו על עצמם חובות במהלך המגיפה.
זה יוצר מצב קשה יותר שבו העסק הבסיסי עשוי לחזור לרווחיות אבל הבעלים לא יכול להרוויח מספיק כדי לשרת את החוב. בעוד שרוב האנשים שרודפים אחרי תשוקה כמו פתיחת מבשלת נכשלים במהירות, ג'ין מולר הלך בדרך שונה מאוד. הוא פתח את מה שבסופו של דבר יהפוך למבשלת בירה אזורית פופולרית כמבשלת בירה "וירטואלית" בשנת 1996. מולר קרא למאמץ הצעיר הזה, "דג מעופף", על שם קבוצת הכוכבים בחצי הכדור הדרומי שמייצגת "חקירה והרפתקאות".
אותה מבשלה מקורית גדלה למתקן גדול יותר, חדר טעימות והפצה אזורית ברחבי ניו ג'רזי, פנסילבניה, דלאוור ומרילנד. לחברה אפילו הייתה עסקה ארצית עם Total Wine להביא את הבירה שלה מחוץ לאזור הזה, ול-Flying Fish יש חדר טעימות פופולרי. עם זאת, החברה נאבקה לשלם את חשבונותיה כשהמדינה יצאה מהמגיפה. היה לה מיזוג כושל עם Cape May Brewing והגישה בקשה לפשיטת רגל של פרק 11 במאי 2023.
באותה עת, החברה, שנרכשה על ידי Elk Lake Capital, קיוותה שתוכל לעבוד מחדש על התחייבויותיה ולהמשיך לפעול. זה לא קרה, ולכן, ה"בירפוקליפסה", שאילצה מבשלות אזוריות ומקומיות לפשיטת רגל, גבתה קורבן נוסף. בזמן שהיא הפעילה את חדר הטעימות שלה בסוף השבוע של הסופרבול, שאר הנכסים של פליינג פיש יימכרו במכירה פומבית בפברואר.. יתכן שרוכש מתקדם בכוונתו להפעיל את המותג כפי שהוא, אך החברה פנתה לעמוד הפייסבוק שלה כדי לשתף במה שקורה בהמשך וכינתה את עתידה "מאוד לא בטוח".
בעלים חדש יוכל להמשיך להפעיל את המותג. ייתכן גם שמבשלה אחרת רוכשת ציוד או אפילו כמה ממותגי הבירה של פליינג פיש. אין ערובה שכל קבוצת הנכסים תימכר לקונה אחד. ייתכן מאוד שהוא יימכר בחלקים ושהמותג הוותיק רקח את הבירה שלו בפעם האחרונה. מולר מכר את מניותיו האחרונות ב-Flying Fish ב-2018 לאחר שמכר את גרעין השליטה שלו באלק לייק ב-2018.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה