השוק

נחשף מס התיירים באולימפיאדה: לא תאמינו כמה אירו לוקחת צרפת מהמבקרים

מס התיירים על חדרי מלון עלה ב-200 אחוז, בהתאם לסוג הלינה. התשלום נע בין 0.75 ל-15 אירו ללילה. התעריפים נעים בממוצע בין 0.20 אירו לסביבות 4 אירו לאדם, ללילה. ערים שהן מוקדי תיירות, כמו פריז וליון, משתמשות בכסף כדי לתחזק תשתית תיירותית
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
מס התיירים יהיה גבוה יותר השנה בפריז הודות לאולימפיאדה ב-2024. המס שקיים במדינה הוא "מס דה סז'ור", שמתווסף לחשבון המלון שלכם ומשתנה בהתאם לעיר שבה אתם שוהים. התעריפים נעים בין 0.20 אירו לסביבות 4 אירו לאדם, ללילה. ערים שהן מוקדי תיירות, כמו פריז וליון, משתמשות בכסף כדי לתחזק תשתית תיירותית. לקראת אולימפיאדת 2024, מס התיירים על חדרי מלון עלה ב-200 אחוז, החל מינואר 2024. בהתאם לסוג הלינה, התשלום נע בין 0.75 ל-15 אירו ללילה.
ובתוך כך נודע כי עובדי שדה התעופה בצרפת הודיעו כי הם מתכננים לשבות שוב ב-17 ביולי 2024, על רקע מחלוקת מתמשכת על שכר ותנאים במרכזי פריז. המשחקים האולימפיים אמורים להתחיל ב-26 ביולי, והאיום החדש צפוי להשפיע על מבקרים המגיעים לאירועים, כמו גם על אלפי ספורטאים שמשתתפים במשחקים. האיום בשביתה הוכרז בתחילת השבוע במטרה להגביר את הלחץ על ההנהלה.
המחלוקת קשורה ב-Aéroports de Paris (ADP), המנהלת את שני שדות התעופה הגדולים בפריז, אורלי ורוסי שארל דה גול. איגודי העובדים בשדות מתנגדים לכך שההנהלה בוחרת "לשלם בונוס רק לחלק מהעובדים". במקום זאת, והאיגודים דורשים לשלם בונוס לכל איש צוות הנדרש לעבוד בתקופת המשחקים האולימפיים, מאחר שהם נופלים על תקופת חופשת הקיץ הצרפתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה