השוק

נייקי בדרך לקרוס? המניה איבדה 20%, בוול סטריט מאבדים סבלנות

נייקי נחשבת לחברה אייקונית בכל הקשור לאופנת ספורט כאשר באמתחתה עשורים של שליטה בכמעט כל ענפי הספורט, עם חסויות לרוב הנבחרות והקבוצות הגדולות בעולם. לאחרונה בוול סטריט מאבדים את הסבלנות לאחר שחדשות רעות לא מפסיקות לצוץ בחברה
מערכת ice | 
נייקי בדרך לקרוס? (צילום shutterstock)
נייקי חווה את אחת השנים הכלכליות הגרועות שלה. בימים האחרונים נראה שהמשקיעים איבדו את הסבלנות בוול סטריט, כאשר ביום חמישי האחרון המנייה צנחה ועד כה איבדה כ-20% מאותו יום.
אחד הדברים שהובילו את הירידות האדירות במניה הוא ההודעה המפתיעה של נייקי והתחזית הקודרת שלה לגבי המכירות העתידיות, כאשר בזמן שחלקים רבים בעולם נמצאים במיתון כלכלי, הלקוחות מעדיפים לבזבז פחות כסף על מותגים, שלרוב יקרים יותר מהמתחרים שלהם.
אם בנייקי לא יבצעו שינויים ומהר, איבוד האמון מצד המשקיעים בוול סטריט עלול להתפתח לסחרור שממנו לנייקי יהיה קשה לצאת ממנו. על אף כל אלו, יש מי שחושבים אחרת ואף מעלים את ההמלצה שלהם על מניית החברה. 
האנליסטים באופנהיימר אופטימיים באשר להתפתחות העתידית של החברה והם מעלים את ההמלצה לחברה ל'ביצועי יתר' עם מחיר יעד של 120 דולר, על אף שכעת היא כבר נמצאת במחיר של כ-75 דולר בלבד. הצרות לא מפריעות לנייקי להמשיך ולכבוש את אופנת הכדורגל, ולשלוט ביד רמה כאשר היא נותנת את החסויות למרבית הקבוצות והנבחרות הגדולות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה