השוק

אבי לוי מממש נכס נוסף בגרמניה - זו התשואה שהשיג עליו

נכס נוסף של להב אל אר הבשיל בתקופה האחרונה והחברה מימשה אותו ברווח נאה; מדובר בנכס השני שהחברה מממש מתחילת השנה והיא מצליחה להשיג תשואות לא רעות בסך הכל
ניצן כהן | 
אבי לוי, יו"ר דלק ישראל (צילום pexels, יחצ)
נכס נוסף של להב אל אר הגיע להבשלה בתקופה האחרונה והחברה מימשה אותו. מתחילת השנה השלימה החברה מכירת שני נכסים מסחריים המשרתים את צורכי האוכלוסייה בגרמניה, שהליך השבחתם הסתיים, בתמורה של כ- 29.9 מיליון אירו, שכ"ד השנתי בנכסים הסתכם בכ- 1.7 מיליון אירו, המגלם תשואה לעסקה (CAP) ממוצעת של כ- 5.6% !!!, ותשואה להון העצמי ממוצעת (לשנה) למעלה מ- 35% !!!
בתקופת הרבעון הראשון של שנת 2024 ולאחריו, השלימו חברות בנות של החברה: רכישתם של 4 נכסים מניבים בגרמניה ובכך הושלמה רכישת פורטפוליו כולל של 13 נכסים, בתמורה לסך כולל של כ- 27.8 מיליון אירו (חלקה של החברה – 75%), העסקה מגלמת תשואת CAP של כ- 10.42% ותשואת ממוצעת להון העצמי (COC) של כ- 11.72%.
רכישת נכס מניב בעיר ברלין (מושכר לרשת OBI), בתמורה לסך כולל של כ- 21.9 מיליון אירו (חלקה של החברה -75%). העסקה מגלמת תשואת CAP של כ- 8.31% ותשואת ממוצעת להון העצמי (COC) של כ- 12.82%.
להב אל אר נמצאת בשליטת איש העסקים אבי לוי והיא מוכרת יותר כבעלים של רשת תחנות הדלק "דלק". החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 99 מיליון שקל (לעומת 95 מיליון שקל ברבעון המקביל) רווח תפעולי של 7.4 מיליון שקל (לעומת 8 מיליון שקל ברבעון המקביל) ורווח נקי של 4.3 מיליון שקל.
החברה נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של 784 מיליון שקל שמשקפים לה מכפיל הון של 0.75 ומכפיל רווח של 7.29. סך המאזן של החברה עומד על כ-2 מיליארד שקל וההון העצמי שלה מהווה מחצית ממנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה