השוק

אתר הקניות הישראלי הפופולרי ניצל מסגירה - ונמכר למתחרים

אתר מכירת הנעליים "שוז אונליין" שנקלע לחובות לספקים בסך כמעט 10 מיליון שקל, יירכש על ידי חברת מ.ב.ד יבוא ושיווק, בתמורה ל-420 אלף שקל
מערכת ice |  3
חנות נעליים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חבל הצלה לאתר הקניות הפופולרי שוז אונליין (ShoesOnline), הנחשב לגדול בישראל בתחומו ומציע מותגי ספורט ואופנה ובמיוחד נעליים. האתר נקלע לאחרונה לקשיים כלכליים ולחובות של 9.7 מיליון שקל לספקים.
בית המשפט המחוזי בחיפה מינה את עו"ד יוסי בן נפתלי כנאמן לחברה, ובחודש שעבר פרסם הזמנה רשמית לקבלת הצעות לרכישת החברה או פעילותה. הבוקר פרסם אתר "דר מרקר" כי חברת מ.ב.ד יבוא ושיווק זכתה בהליך ההתמחרות לרכישת האתר. לחברה, בבעלותו של מאיר בן דוד, אתר מתחרה למכירת נעליים בשם mayers.co.il. בן דוד ניצח במכרז את החברות שסטוביץ ובאבלס, והוא ישלם תמורת האתר סכום נמוך של 420 אלף שקל.
חברת "סיפקו אונליין" הגישה החודש בקשה לפתיחת הליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה, בטענה שנקלעה לקשיים כלכליים חמורים. על פי הבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד אמיר דולב, החברה חדלת פירעון עם חובות של כ-9.7 מיליון שקל לספקים, כ-327 אלף שקל בחובות שכר לעובדים, וחוב נוסף של כמיליון שקלים בחשבונות הבנק.
לפני כשלושה שבועות פרסמה המועצה הישראלית לצרכנות אזהרה לציבור מביצוע עסקאות ואי קבלת תמורה מאתר שוז אונליין, בעקבות בדיקה שהעלתה כי האתר, המצוי בקשיים וכי הוגשה בקשה לצו עיכוב הליכים בשל חדלות פירעון כנגדו, ממשיך לפעול ולשווק מוצרים לציבור, מבלי לציין כי הוא במצב כספי בעייתי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הלך עורב אצל זרזיר - לפי התלונות על "רפליקות"
    זאבג 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקונה נתפס במכירות דגם אדידס שלא מיובא ארצה ע"י היבואן
    סגור
  • 2.
    שוזאוןליין לא ניצל. הוא נצלה מדיום רר
    זאבג 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך חוב של 10 מיליון נמכר ב 420 אלף
    סגור
  • 1.
    ממש זולללל (ל"ת)
    חיליק 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור