השוק

ההייטק חוגג: SAP רוכשת את החברה הישראלית במיליארד וחצי דולר

חברת הענק SAP הודיעה על רכישה של חברת ההייטק הישראלית WalkMe במיליארד וחצי דולר. העסקה כרגע בסטטוס של הסכם הבנות, כאשר היא תושלם ברבעון השלישי השנה
מערכת ice | 
ווקמי (צילום ווקמי)
ענקית התוכנה האירופית SAP פרסמה היום (רביעי) כי היא רוכשת את חברת WalkMe הישראלית בסכום עתק של מיליארד וחצי דולר. העסקה כרגע בסטטוס של הסכם הבנות, כאשר היא תושלם ברבעון השלישי השנה.
חברת WalkMe, שבסיסה בתל אביב נוסדה בשנת 2011 על ידי דן עדיקא, שמכהן כמנכ"ל, רפי סווירי, שמכהן כנשיא, יובל שלום אוזנה, ואייל כהן שפרש מהחברה. החברה מעסיקה כ-800 עובדים שמתחלקים בין המשרדים בתל אביב למשרדים בארה"ב. זאת כאשר רובם נמצאים בתל אביב. החברה עוסקת בפיתוח של פלטפורמה מבוססת ענן ו- AI שלדבריה מפשטת את השימוש באתרי אינטרנט ובאפליקציות, מורכבים ככל שיהיו.

דן עדיקא. צילום: ווקמי
החברה פועלת ב-42 מדינות ולה כ-35 מיליון משתמשים במדינות אלו וברחבי העולם, כאשר בין לקוחותיה הגדולים של החברה ניתן למצוא תאגידים בינלאומיים גדולים דוגמת נסטלה, סימנס, לינקדאין, וולגרינס, אוקטה, וורנר מיוזיק גרופ ועוד.
לאחר הפרסום בתקשורת בדבר העסקה הענקית, מניית חברת WalkMe מזנקת בטרום המסחר בארצות הברית בשיעור של יותר מ42% נכון לעכשיו (12:51 - 5.6.2024). בשנת 2021 הונפקה החברה בנאסד"ק לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה