השוק

ביקושי ענק של 6.4 מיליארד שקל בהנפקה של בנק מזרחי טפחות

מזרחי טפחות השלים בשעה האחרונה את ההנפקה שלו כשהמוסדיים הסתערו על הסחורה שמשלמת מרווחים לא רעים מהאג"ח הממשלתי ובשל העובדה שבאופן עקרוני קיים מחסור בסחורה איכותית בשוק, הרי שההנפקה של מזרחי טפחות עברה בהצלחה לא מבוטלת
ניצן כהן | 
משה לארי מנכ"ל משה לארי בנק מזרחי טפחות (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, נתי שוחט, shutterstock, vecteezy)
בנק מזרחי טפחות השלים בשעה האחרונה את ההנפקה שלו. המשקיעים המוסדיים הסתערו על ההנפקה והזרימו לה ביקושים של לא פחות מ-6.4 מיליארד שקל ואלה ביקושים גבוהים בכל אמת מידה. נזכיר כי בתקופה האחרונה סבלה מניית מזרחי טפחות מתנודתיות גבוהה בעיקר בשל שינוי בטעמים של המשקיעים הזרים ושינוי בטעמים של המשקיעים המוסדיים.
את ההנפקה הובילה חברת החיתום רוסאריו קפיטל.
אם כן, אלה התוצאות המלאות של ההנפקה. במכרז א' – פיקדון (סדרה 64) 
במכרז המוסדי של מזרחי טפחות חברה להנפקות (סדרה 64)  פיקדון  הגיעו ביקושים בהיקף כספי של כ- 2.1 מיליארד שקל, החברה תקבל מתוכם התחייבות מוסדיים בהיקף של 1.7 מיליארד שקל במחיר של 1,004, משקף תשואה אפקטיבית של 2.49% ומרווח אפקטיבי של 0.77%. שיעור ההקצאה במחיר הסגירה 55.00%
במכרז ב' – COCO (סדרה 69) במכרז המוסדי של מזרחי טפחות חברה להנפקות (סדרה 69)  COCO  הגיעו ביקושים בהיקף כספי של כ- 832 מיליון שקל. החברה תקבל מתוכם התחייבות מוסדיים בהיקף של 630 מיליון שקל במחיר של 1,028, משקף תשואה אפקטיבית של 3.55% ומרווח אפקטיבי של 1.73%. שיעור ההקצאה במחיר הסגירה 58.20%.

במכרז ג' – ניירות ערך מסחריים (סדרה 3) במכרז המוסדי של מזרחי טפחות חברה להנפקות (סדרה נע"מ 3)  הגיעו ביקושים בהיקף כספי של כ- 3.5 מיליארד שקל. החברה תקבל מתוכם התחייבות מוסדיים בהיקף של 2 מיליארד שקל במרווח של 0.05%, משקף מרווח אפקטיבי 0.15% מריבית בנק ישראל. שיעור ההקצאה במחיר הסגירה 69.16%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה