השוק

רגע לפני שהרבעון השני נגמר - זה מה שחושבים האנליסטים על הבנקים

אנליסט הבנקים של בית ההשקעות IBI מנתח את הדוחות הכספיים של המערכת לרבעון הראשון של השנה; ורגע לפני שהרבעון השני מגיע לישורת האחרונה, הוא ממליץ על המערכת ובעיקר על מניות של שני בנקים | כל הפרטים
ניצן כהן | 
בנקים-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Magma Images, פלאש 90/ יוסי אלוני)
האנליסט לירן לובלין מבית ההשקעות IBI ניתח את דוחות המערכת הבנקאית והמסקנה שלו שהמערכת יודעת לייצר תשואה דו-ספרתית גם בתקופות האלה ויותר מזה, הוא ממליץ לקנות את מניות הפועלים ולאומי.
"הרבעון הראשון של השנה ממחיש את היכולת של הבנקים לייצר תשואה דו ספרתית גבוהה להון לאורך זמן תוך שמירה על איתנות פיננסית ויחסי יעילות מהמרשימים בעולם" כותב לובלין.
"אנו סבורים כי ההתאוששות בפעילות במשק תמשיך לתמוך ברמות נמוכות של הוצאות להפסדי אשראי גם בהמשך שנת 2024 כל זאת בהנחה וגזרת הצפון לא תתלקח מעבר למצב הנוכחי. בדוחות הרבעון השני של השנה, אנחנו צפויים לראות תשואות להון דומות לאלו שראינו ברבעון הראשון שיושפעו מסביבת ריבית של 4.5% ומדדים שהיו גבוהים מהצפי המוקד.
"המערכת צפויה להציג תשואה להון של כ-15% ברבעון השני ובהתחשב במכפיל ההון הממוצע של הסקטור ובדיבידנד שחזר לסדרו מדובר בתשואה על ההשקעה מהאטרקטיביות שיש לשוק ההון הישראלי להציע.
"מבין המניות בסקטור אנחנו מעדיפים את ההשקעה במניות הבנקים הגדולים – לאומי ופועלים בעיקר בגלל האיתנות הפיננסית ומכפיל ההון הנמוך, אך ניתן לומר באופן די מובהק שכל הסקטור זול וגם הבנקים האחרים מצדיקים המלצת תשואת יתר" הוא מסיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה