השוק

האחים חג'ג': ההכנסות זינקו ל-85 מיליון שקל, רווחיות גולמית של 35%

הקבוצה פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון, במסגרתן נרשם תזרים מזומנים חופשי חיובי בסך 58 מיליון שקל. במשך התקופה נמכרו יותר מפי שלושה דירות מאשר בתקופה המקבילה אשתקד. התרחבות בפעילות בתחום ההתחדשות העירונית. בעלי השליטה צחי ועידו חג'ג': "תנופה גדולה מאוד"
מערכת ice |  2
צחי ועידו חגג (צילום קבוצת חגג)
קבוצת חג'ג' מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2024, ומהדיווח שהגישה לבורסה עולה כי שיווקה מתחילת השנה ועד למועד פרסום הדיווח 111 דירות - יותר מפי 3 מאשר מכרה בכל שנת 2023 שבה נמכרו 35 דירות. רק ברבעון הראשון לבדו לשנת 2024 מכרה החברה 26 דירות, בהשוואה ל-2 דירות ברבעון הראשון לשנת 2023. בנוסף, מסיום הרבעון הראשון ועד למועד פרסום הדיווח שיווקה החברה עוד 85 יחידות, מהן 28 במסגרת בקשות הצטרפות.
הכנסות קבוצת חג'ג' ברבעון הראשון הסתכמו ב-85 מיליון שקל, יותר מכפול בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2023 אז נרשמו הכנסות בגובה 41 מיליון שקל. הקבוצה מדווחת גם על תזרים מזומנים חופשי חיובי בסך 58 מיליון שקל, ועל רווח גולמי ברבעון הראשון שהסתכם ב-30 מיליון שקל. בכך קבוצת חג'ג' ממשיכה לשמור על שיעור רווח גולמי גבוה שהסתכם ברבעון הראשון ב-35% (בהשוואה ל-28% ברבעון המקביל בשנת 2023, ו-34% ברבעון הקודם).  
בנוסף מדווחת החברה כי זמן קצר אחרי שהחלה בשיווק פרוייקט master piece bavli כבר שווקו בו 50 דירות, מתוך 247 דירות המוצעות בו למכירה. בתחילת החודש דיווחה קבוצת חג'ג' על כך שחברת ביטוח ישראלית רכשה 4.8% ממניות הקבוצה בסכום של כ-52 מיליון שקל, ששיקף לחברה שווי של יותר ממיליארד שקל. בקבוצה ציינו כי המהלך המשמעותי הזה מבטא אמון באיתנות הפיננסית ובאופק העסקי של הקבוצה. 
מספר ימים לאחר מכן דיווחה הקבוצה על ביקושי שיא לאג"ח שהנפיקה בהיקף כולל של 124 מיליון שקל. הנפקת סדרת האג"ח החדשה (סדרה י"ד, במח"מ של 2.9 שנים) זכתה לביקושים בהיקף שיא של 309 מיליון שקל, ההיקף הגדול ביותר מאז הונפקה החברה בבורסה בשנת 2010. בין הגופים שהשתתפו בגיוס נכללים כלל חברה לביטוח, הפניקס חברה לביטוח, מור בית השקעות, נוקד בונדס שותפות מוגבלת ומיטב קרנות נאמנות
 
קודם לכן דיווחה קבוצת חג'ג' על מספר מהלכים שמטרתם להעצים את הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית. בחודש שעבר דיווחה הקבוצה כי במסגרת ההחלטה להגדיל משמעותית את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, היא נכנסת לשותפות עם צים נדל"ן, והופכת להיות אחת מהחברות המובילות ביותר בארץ בתחום ההתחדשות העירונית והמגורים. בין הערים שבהן תרחיב החברה את פעילותה בעיקר בתחום המגורים בזכות השותפות החדשה, נמנות הערים המרכזיות והגדולות ביותר בארץ, ובהן: תל אביב, חיפה, באר-שבע, ראשון-לציון, פתח תקווה, רחובות, רמלה, לוד, רמת השרון, כפר סבא, חולון, נתניה, טירת הכרמל. זאת בנוסף לפרוייקטים בתחום ההתחדשות העירונית של הקבוצה שמקודמים בחדרה, פתח-תקווה ותל-אביב.
בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', צחי ועידו חג'ג' מסרו: "קבוצת חג'ג' פותחת את שנת 2024 בתנופה גדולה מאוד, שבאה לידי ביטוי בהיקף השיווק הגדול של דירות בכל הפרוייקטים שלנו שנמצאים בשיווק, וזאת במקביל להמשך פיתוח פרוייקטים חדשים במיקומים מרכזיים. כפי שניתן לראות, המומנטום שהחל ברבעון הראשון של השנה נמשך במלוא העוצמה גם מתחילת הרבעון השני. בשנת 2024 נוסף לדגש שאנחנו שמים על פעילות הייזום של הקבוצה, העמקנו משמעותית את הפעילות שלנו בתחום ההתחדשות העירונית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יהודה הנקניק
    הזיות 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    28 במסגרת בקשות הצטרפות. חח בקשות אפשר לבטל תוך שבועיים זה לא חוזה מכר. כמה שקרים כמה מניפולציות לנפח דירה בחודש נמכרת אולי.
    סגור
  • 1.
    כלכלת בלוף
    בלוף קונץ 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד חברת בלוף שנסחרת בבורסת החירטוט עם מאזן מחורטט
    סגור