השוק

קבוצת חג'ג' חוגגת: ביקושי שיא של מאות מיליוני שקלים בהנפקת אג"ח

קבוצת חג'ג' תשלים את הנפקת סדרת האג"ח החדשה באמצעות מכרז ציבורי, וזאת אחרי שהשלימה את שלב המכרז המוסדי. סך הביקושים להם זכתה החברה במכרז המוסדי עמד על 309 מיליון שקל, והחברה החליטה להגביל את הסדרה להיקף של 124 מיליון שקל
מערכת ice | 
צחי (מימין) ועידו חג'ג' (צילום קבוצת חג'ג', shutterstock)
קבוצת חג'ג' צפויה להשלים היום (רביעי) את הנפקת סדרת האג"ח החדשה (סדרה י"ד, במח"מ של 2.9 שנים) באמצעות מכרז ציבורי, וזאת אחרי שהשלימה את שלב המכרז המוסדי. סך הביקושים להם זכתה החברה במכרז המוסדי עמד על 309 מיליון שקל (ערך נקוב) והחברה החליטה להגביל את הסדרה להיקף של 124 מיליון שקל (ערך נקוב).
מדובר בביקושי שיא לאג"ח של קבוצת חג'ג' מאז החלה הקבוצה להיסחר בבורסה בשנת 2011. בין הגופים שהשתתפו בגיוס נכללים כלל חברה לביטוח, הפניקס חברה לביטוח, מור בית השקעות, נוקד בונדס שותפות מוגבלת ומיטב קרנות נאמנות
לפני מספר ימים דיווחה קבוצת חג'ג' כי קיבלה כתב התחייבות מחברת ביטוח ישראלית להקצאה פרטית של מניות וזאת באמצעות השקעה של כ-52 מיליון שקל בחברה תמורת כ-4.8% ממניות החברה. ההשקעה משקפת לקבוצת חג'ג' שווי שוק של יותר ממיליארד שקל.
כזכור, בחודש שעבר סיכמה קבוצת חג'ג' את שנת 2023 ברווח נקי של שהסתכם בכ-269 מיליון שקל - שיא מאז הונפקה החברה בבורסה בשנת 2010. במקביל פרסמה קבוצת חג'ג' גם על עלייה משמעותית בקצב מכירת הדירות.
מתחילת הרבעון הרביעי של שנת 2023 ועד למועד פרסום הדו"חות השנתיים לבורסה (31 במרץ) דיווחה החברה על שיווק של 110 יחידות, בהיקף כספי של כ-453 מיליון שקל (כולל מע"מ). כמו כן נחתמו עוד 41 בקשות הצטרפות שנעשו במסגרת קבוצות רכישה בפרויקטים ברחוב איינשטיין אשר ערך הקרקע ודמי הייעוץ המגולם בבקשות אלו עומד על כ-102 מיליון שקל כולל מע"מ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה