השוק

גלאסבוקס מסכמת רבעון חזק ומכריזה: עסקת הענק יצאה לדרך

גלאסבוקס מפרסמת את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. הכנסותיה השנתיות החוזרות עמדו על כ-57.7 מיליון דולר, גידול של 21% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. בנוסף, החברה מכריזה על חתימת הסכם חברת Alicorn Venture Partners, במסגרתו החברה תירכש בסך של יותר מחצי מיליארד שקל

מערכת ice | 
ירון מורגנשטרן (צילום גלאסבוקס, shutterstock, pixabay)
לאחר שנודע כי גלאסבוקס, אשר הונפקה בבורסה לניירות ערך בעקבות הסכם מיזוג חדש, צפויה להימחק מן המסחר ולהתמזג עם חברת Alicorn Galaxy, היום (רביעי) פרסמה חברת התוכנה את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024.
הספקית המובילה של פלטפורמת חוויה דיגיטלית באתרי אינטרנט ובאפליקציות המובייל מכריזה כי הכנסותיה השנתיות החוזרות הסתכמו בכ-57.7 מיליון דולר, מדובר בגידול של 21% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. עוד עולה מהדו"ח, כי מגמת הגידול בהכנסות מלקוחות הענן של החברה נמשכת עם צמיחה של 49% בהשוואה לרבעון המקביל לשנת 2023 לכ-51 מיליון דולר. 
עוד עולה מהדו"ח, כי הכנסות הרבעון של החברה הסתכמו ב-14.4 מיליון דולר, מדובר בצמיחה של כ-28% זאת ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. ההכנסות ממנויי ענן צמחו בכ-71% לעומת הרבעון המקביל.
בנוסף, הנהלת גלאסבוקס מציינת כי נמשכת מגמת השיפור ברווח הגולמי של החברה, נוכח העובדה כי ברבעון הראשון השנה הרווח צמח בכ-73.5%, בהשוואה ל-64.7% ברבעון המקביל בשנה שעברה. 
הרווחיות הגולמית (Non-GAAP) ממנויי ענן צמחה לכ-78.2% ברבעון הראשון של 2024 בהשוואה ל-67.8% בתקופה המקבילה בשנת 2023. לטענת החברה, הגידול ברווחיות נובע מהתייעלות מבנה עלויות הענן ביחס להכנסות מרישיונות Cloud.
מלבד זאת, החברה מדווחת על הישג מרשים בגזרת ההפסד התפעולי, נוכח העובדה כי נרשם צמצום במהלך הרבעון הראשון. ההפסד התפעולי הסתכם בכ-0.7 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-4.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. 
עוד עולה מהדו"ח, כי קצב שריפת המזומנים של החברה ברבעון הראשון הסתכם ל-3.6 מיליון דולר, לעומת כ-4.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה. מלבד זאת, החברה מדווחת על המשך גידול בשיעור שימור הלקוחות, כאשר שיעור שימור הנטו של לקוחות גדולים במהלך הרבעון עומד על 105% ושיעור השימור הגולמי ברוטו של לקוחות גדולים לאותה תקופה עומד על 94%. 
חברת התוכנה מדווחת על חתימת הסכם חדש עם חברת Alicorn Venture Partners אשר במסגרתו, תירכש החברה תמורת יותר מחצי מיליארד שקל. במסגרת הסכם הרכישה אשר צפוי להתממש ברבעון השלישי של שנת 2024, גלאסבוקס תוגדר כחברה בבעלות פרטית. בעקבות כך, מנכ"ל גלאסבוקס וצוות הנהלה צפויים להמשיך להוביל את החברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה