השוק

גלאסבוקס מדווחת על הסכם במיליונים עם תאגיד בנקאי אמריקאי

החברה חתמה על הסכם עם תאגיד בנקאי גדול בארה"ב בהיקף כולל של כ-42.3 מיליון דולר. הסכם זה מבסס את מעמדה של גלאסבוקס כמובילה בתחומה בקרב גופים פיננסיים גדולים בארה"ב ובעולם

מערכת ice | 
ירון מורגנשטרן (צילום גלאסבוקס)
גלאסבוקס מדווחת היום (שלישי) כי, חתמה על חוזה הרחבה ענק עם תאגיד בנקאי גדול בארה"ב בהיקף כולל של 42.3 מיליון שקל לתקופה של 3 שנים, עם אופציה לחידוש החוזה מידי שנה לפרק זמן של 12 חודשים כל פעם.
ההסכם משקף תוספת מיידית של כ-8.3 מיליון דולר להכנסות שנתיות חוזרות כאשר התשלום הראשון בסך של כ-14.1 מיליון דולר עבר שנת השימוש הראשונה, צפוי להתקבל כבר במהלך הרבעון הרביעי השנה.
חוזה ההרחבה שנחתם עם התאגיד הבנקאי, משקף את המשך יישומה של אסטרטגיית ה- land & expand, ומבסס את מעמדה של החברה כמובילה בתחומי הפיננסים והביטוח. זאת, הודות ליכולת של מוצרי ושירותי החברה לתמוך בתהליכי איסוף ועיבוד מידע של כמויות ענק של נתונים בזמן אמת, ותוך שמירה על דרישות רגולציה מחמירות של אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר.
בנוסף, ההסכם יתמוך בצעדי החברה למעבר לתזרים מזומנים חיובי ומעבר לרווחיות, תוך התמקדות בהמשך הצמיחה של החברה. זאת, בהתאם ליעד עליו הכריזה החברה של הכנסות שנתיות חוזרות בהיקף של 100 מיליון דולר במהלך שלוש השנים הבאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה