השוק

גלאסבוקס ברבעון חיובי: גידול של 9% בהכנסות, ההפסדים צומצמו

גלאסבוקס מפרסמת היום את הדוחות שלה לרבעון השני של השנה ואלו מציגים עלייה במרבית החזיתות שלה. הכנסות החברה עלו ב-9%, הרווח הגולמי צמח וההפסדים קטנו
מערכת ice | 
ירון מורגנשטרן (צילום גלאסבוקס)
גלאסבוקס, ספקית מובילה של פלטפורמת חוויה דיגיטלית לניתוח ומיקסום חוויית המשתמשים באתרי אינטרנט ובאפליקציות מובייל, מדווחת היום (חמישי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2023, ומציגה גידול במרבית החזיתות שלה.
הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-11.2 מיליון דולר - גידול של 9% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממנויי ענן צמחו בכ-16% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022.
ההכנסות השנתיות החוזרות של החברה הסתכמו בכ-48 מיליון דולר, גידול של 4%, מתוכן ההכנסות מלקוחות ענן הסתכם בכ-35 מיליון דולר - גידול של כ-17% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
נרשם שיפור ברווח הגולמי Non-GAAP ברבעון לכ-65.7% לעומת כ-62.2% ברבעון המקביל. הרווחיות הגולמית ממנויי ענן ברבעון השתפרה גם היא, ל-71.4%. ההפסד התפעולי צומצם משמעותית בכ-50% - תוצאה של השיפור ברווחיות בשילוב תוכנית ההתייעלות וצמצום ההוצאות שעליה הצהירה החברה בחצי הראשון של השנה.
יתרות המזומנים של החברה כוללות מסגרת אשראי שעומדות על כ-39 מיליון דולר. החברה ממשיכה במגמת הרחבת תיק הלקוחות תוך מתן פוקוס ללקוחות ממגזרי השירותים הפיננסיים והביטוח, וגייסה מתחילת השנה 33 לקוחות חדשים כגון Southern Gas ו-AssetMark.
"גם ברבעון זה אנו ממשיכים ביישום התכנית האסטרטגית שהצבנו לעצמנו שבבסיסה גיוס לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות ממנויים לצד צעדי התייעלות תפעולית ושיפור משמעותי של שולי הרווח", אמר מנכ"ל גלאסבוקס, ירון מורגנשטרן. "יתרות המזומנים שברשותנו הכוללות גם את מסגרת האשראי החדשה מקנות לנו גמישות פיננסית המאפשרת את המשך מגמת הצמיחה. מאמצינו בפיתוח חידושים טכנולוגיים נושאים פרי ומציבים אותנו בראש הדירוגים של לקוחותינו, כאשר ברבעון הנוכחי זכינו במקום הראשון גם ב-G2 וגם ב-Gartner בקטגוריות רבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה