השוק

וולמארט מכריזה על גל פיטורים: אלו השינויים שצפויים להתרחש בחברה

וולמארט צפויה לערוך קיצוצים במשרות החברה ולבצע שינויים מהותיים בשורותיה. לצד גל הפיטורים שצפוי להתקיים בחברה, וולמארט מעוניינת להחזיר את רוב עובדיה שעובדים מרחוק למשרדים המרכזיים של הקמעונאית

מערכת ice | 
וולמארט (צילום shutterstock)
וולמארט, החברה הקמעונאית הגדולה בעולם, מתכננת לקיים קיצוצים במשרות ולפטר לא מעט עובדים, כתוצאה מעלויות תפעול גבוהות. לצד הקיצוצים במשרות, וולמארט מדווחת כי את רוב עובדיה שעובדים במשרדים קטנים בדאלאס, אטלנטה וטורונטו, היא תחזיר הישר למשרדים המרכזיים של החברה. 
מלבד הקיצוצים במשרות, וולמארט דיווחה בחודש אפריל האחרון כי היא תסגור 51 מרכזי בריאות. כזכור, על פי התוצאות הכספיות שעלו מתוך דו"ח הרבעון הרביעי של שנת 2023, הכריזה ענקית הסופרמרקטים כי הכנסותיה עלו ב-5.7% והסתכמו ב-173.4 מיליארד דולר, כאשר האנליסטים צפו כי זו תכניס לכיסה 170.9 מיליארד דולר. המכירות בחנויות זהות צמחו ב-4%, לעומת הציפייה לעלייה של 3%. עוד דווחה החברה, כי הרווח למניה הסתכם ב-1.8 דולר לעומת צפי האנליסטים שהיה ל-1.64 דולר.
במסגרת דו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023, חשפה וולמארט את התחזית שלה לשנת 2024. להערכתה, תתקיים צמיחה של בין 3%-4% בהכנסות, עם רווח למניה שיעמוד בטווח של 6.7-7.12 דולר. התחזית הזו היא לפני הפיצול הצפוי במניות, אחרי הפיצול הצפי הוא לרווח למניה של בין 2.23-2.37 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה