השוק

וולמארט ממשיכה לקרוס: תסגור עשרות סניפים, מאות עובדים יפוטרו

וולמארט, הרשת הקמעונאות הגדולה בארצות הברית, תקטין השנה נוכחות ברקע ירידה בהוצאות הצרכנים על מוצרים שאינם חיוניים, וצפויה לסגור 20 סניפים ולפטר מאות עובדים, זאת לאחר שסמנכ"ל המותגים הראשי של השוק האמריקאי צ'ארלס רדפילד יסיים את תפקידו
מערכת ice |  2
וולמארט (צילום shutterstock)
וולמארט ממשיכה לקרוס, כאשר רשת הקמעונאות הגדולה בארצות הברית ואחת הגדולות בעולם, תקטין השנה נוכחות ברחבי ארצות הברית ברקע ירידה בהוצאות הצרכנים על מוצרים שאינם חיוניים.
בנוסף לכל הצרות, במזכר שנשלח בסוף השבוע האחרון לעובדים ממנכ"ל וולמארט ארה"ב ג'ון פורנר, הוא הודיע כי סמנכ"ל המותגים הראשי של השוק האמריקאי צ'ארלס רדפילד יסיים את תפקידו ב־1 במאי, זאת על רקע ירידה משמעותית כאמור במכירות.
בנוסף, וולמארט פרסמה בפברואר תחזית חלשה מאוד עבור השנה האחרונה, כאשר במקביל לכך, מכרה וולמארט את את מותג ההלבשה לגברים Bonobos ל־WHP גלובל, זאת שש שנים לאחר הרכישה.
וולמארט גם הודיעה לאחרונה כי היא תסגור השנה סניפים רבים, כולל בערים מרכזיות במיוחד. בכוונת וולמארט לסגור לא פחות מ-20 חנויות, כולל ארבע חנויות בשיקגו מתוך שמונה שפועלים בעיר, זאת בעקבות ביצועים חלשים. בין השאר תסגור וולמארט סניפים בוושינגטון הבירה, ג'ורג'יה, פלורידה, הוואי, טקסס ואורגון. לפי דיווח של סוכנות בלומברג, הרשת גם תקצץ מאות משרות במרכזים הלוגיסטיים שלה בטקסס, פנסילבניה, פלורידה וניו ג'רזי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קשקוש
    אחד שיודע 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגרו עשרים סניפים יש רק עוד עשרת אלפים נוספים.
    סגור
  • 1.
    הגזמה פרועה
    Isaac Kolton 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להגיד שוולמרט קורסת זה הגזמה פרועה לא קורסת ולא נעליים...כמו בכל חברה יש צעדי התיעלות כדאי למקסם רווחים.
    סגור