השוק

ענקית הצעצועים פושטת רגל: זה המותג שעומד בפני חיסול

כעת גם KidKraft מהמובילות בתעשייה הצעצועים הגישה ב-10 במאי בקשה לפשיטת רגל בבית המשפט לפשיטת רגל של ארה"ב במחוז הצפוני של טקסס בדאלאס, שקוראת לחייב למכור. למעשה כל נכסיה יעברו ל-Backyard Products, היצרנית הגדולה ביותר במדינה של סככות ומשחקי חצר
מערכת ice | 
צעצועים (צילום pexels)
תעשיית הצעצועים לילדים התמודדה עם מצוקה כלכלית, שהובילה להגשת פשיטת רגל ולמותן של רשתות חנויות צעצועים רבות במהלך 20 השנים האחרונות. ל-KB Toys היו כ-1,300 חנויות ב-50 מדינות כשהיא הגישה בקשה לפשיטת רגל ב-2004. החברה מעולם לא התאוששה כשהמיתון הגדול התרחש ב-2008, והחברה הגישה שוב פשיטת רגל בדצמבר אותה שנה וחיסלה את נכסיה.
פשיטת הרגל הבולטת ביותר של חנות הצעצועים הייתה של Toys 'R' Us. ב-18 בספטמבר, 2017. החברה נקלעה לחובות של כ-5 מיליארד דולר והתמודדה עם תחרות קשה מצד קמעונאים ענקיים, כמו אמזון, טרגט וגם וולמארט החברה תסיים בסופו של דבר את הפעילות ותסגור את כל החנויות, כאשר שתי החנויות האחרונות בארה"ב ייסגרו בינואר 2021.

כעת גם KidKraft מהמובילות בתעשייה הצעצועים הגישה ב-10 במאי בקשה לפשיטת רגל בבית המשפט לפשיטת רגל של ארה"ב במחוז הצפוני של טקסס בדאלאס, שקוראת לחייב למכור. למעשה כל נכסיה יעברו ל-Backyard Products, היצרנית הגדולה ביותר במדינה של סככות ומשחקי חצר.
החברה בת ה-56 מפיצה את מוצריה באמצעות שותפויות עם קמעונאים גלובליים גדולים ובאמצעות מכירות ישירות ללקוח, עם יותר מ-3,000 נקודות הפצה בלמעלה מ-90 מדינות. KidKraft אמרה בעיתונים בבית המשפט כי היא התמודדה עם רוח נגד משמעותית בשנים האחרונות שהלחיצה את נזילותה ופעילותה. החברה לא הצליחה לעמוד בהתחייבויות החוב הממומן שלה וחיפשה תהליך מכירה, מה שהביא לפשיטת הרגל ומכירה עצמאית של נכסיה שתאפשר למותג KidKraft להמשיך כעסק חי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה