השוק

איש העסקים המיליונר בדרך לכנסת? זה המועמד לראשות העבודה

אין ספק שיאיר גולן הוא הפייבוריט הברור לזכייה בראשות העבודה וזוכה לתמיכה רחבה של הח"כים במפלגה, וכנראה שבחירה בו תוביל לאיחוד עם מרצ. אבל כעת נכנס המיליונר אבי שקד, מייסד אתר ההימורים 888, לתחרות
מערכת ice |  3
איש עסקים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מועמד חדש ומאיים במיוחד יעמוד מול יאיר גולן, כאשר איש העסקים, המיליונר אבי שקד הודיע אתמול (ראשון) כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה. כרגע, הוא היחיד שיעמוד מול גולן בפריימריז בחודש הבא.
כרגע, על פי כל ההערכות והסקרים, אין ספק שגולן הוא הפייבוריט הברור לזכייה בראשות העבודה וזוכה לתמיכה רחבה של הח"כים במפלגה וכנראה שבחירה בו תוביל לאיחוד עם מרצ שגם כן תומכת בו.
 
כך או כך שקד בעל רזומה עסקי מרשים, כאשר הוא מייסד אתר ההימורים 888, חבר מפלגת העבודה מעל 40 שנה שהודבק לו בעבר הכינוי המחייב "המיליונר הסוציאליסט". בפריימריז 2021 הוא כבר התמודד בפריימריז המפלגה מול מרב מיכאלי אבל קיבל רק 1841 קולות מתוך קרוב לעשרת אלפיים מצביעים.
בינתיים, בסקר הבחירות של חדשות 13 שתי המפלגות בתחתית, חד"ש-תע"ל שמוביל איימן עודה הייתה גורפת ב-5 מנדטים בעוד שרע"מ בראשות מנסור עבאס הייתה גורפת 4 מנדטים. העבודה, עדיין ללא ראש תנועה חדש זוכה ב-4 מנדטים - בעוד שמפלגת מרצ לא הייתה עוברת את אחוז החסימה. גם הימין הממלכתי בראשות גדעון סער ומפלגת בלד לא עוברות אחוז חסימה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שוב מליונרים שלא נכנסו לסופרמרקט בחיים ?
    גיא 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עוזר לנו כסף של מליונר שספק אם נכנס לסופרמרקט או קופת חולים... הוא
    סגור
  • 2.
    מיותרת
    אורנית 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם הוא מתעסק בהימורים,זה אומר הכל! המדינה התרסקה בגלל מהמר ושקרן שמשחק בחיי אדם העיקר שהבנקים שלו יתנפחו ושתשרף המדינה! אם סו דרכו של שקד,יאן לו סיכוי! לא מחליפים מהמר במהמר!
    סגור
  • 1.
    יאלה
    יהודה 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראש בראש והחוצה שלום ולא להתראות לעולם
    סגור