השוק

דקטלון חוגגת הישג ענק: הרווח הסתכם ב-931 מיליון יורו

מותג הספורט "דקטלון" מפרסם את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023. על פי הנתונים, בשנת 2023 נרשמה צמיחה של 4.4% בהכנסות בהשוואה לשנת 2022 
מערכת ice | 
דקטלון (צילום דקטלון)
דקטלון, מותג הספורט העולמי, מפרסם את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023. על פי הנתונים, דקטלון הציגה ביצועים כלכליים חזקים והרחיבה את פעולותיה למען האנשים וכדור הארץ למרות חוסר ודאות גלובלי עקב האינפלציה הגבוהה המתמשכת, הגורמת להאטה בביקוש הצרכנים ולמתחים גיאופוליטיים.
עוד צוין כי בשנה החולפת נרשמה עלייה של 4.4% בהכנסות בהשוואה לשנת 2022 בשער חליפין קבוע. תוך התחשבות בשערי חליפין לא נוחים והשפעת סגירת הפעילות המסחרית של דקטלון ברוסיה, ההכנסות עלו ב-1.15%, ל-15.6 מיליארד יורו.
הישג נוסף שרשמה החברה מתקשר למכירות הדיגטליות שלה, על פי הנתונים המכירות היוו 17.4% מהכנסות הקבוצה והרווח נטו הגיע ל-931 מיליון יורו. בין היתר, פועלת דקטלון עם שותפים תעשיתיים שלה בכדי לנטרל פחמן דו-חמצני מתהליכי העבודה ולסלול דרך למודלים עסקיים חדשים המבוססים על מעגליות ומחזור חיים ארוך יותר של מוצרים. בין היתר מאפשרת דקטלון להאריך את חיי המוצרים ומאפשרת ללקוחות לעשות שימוש חוזר, לתקן ולמחזר אותם. 
הקבוצה בנתה מסלול לניטרול פחמן דו-חמצני המבוסס על הסכם פריז ועומד בתקן Net Zero של אפס פליטות. על פי החברה, נקבעו מספר יעדים בנושא: החל מהפחתה של 20% בפליטות CO2  מוחלטות בשנת 2026 (בהשוואה ל-2021), הפחתה של 42% בפליטות CO2  מוחלטות בשנת 2030 (בהשוואה ל-2021), ועד לאפס פליטו עד שנת 2050. 
מלבד זאת, מציינת החברה כי בימים אלו זו פועלת להגשמת היעד הבא שלה. מדובר בפרויקט מיוחד הנקרא "Move People Through the Wonders of Sport", אשר מטרתו להנגיש ספורט חדשני ובר-קיימא לכולם.
ברברה מרטין קופולה, מנכ"לית דקטלון, התייחסה לנתונים: "בשנת 2023, עסקים ברחבי העולם פעלו בנסיבות חסרות תקדים. בדקטלון, בחרנו לנצל את הרגע הזה כדי לפעול ולהשתנות. הנחנו יסודות רבים לעתיד ואני מרוצה מהתוצאה שהשגנו. זוהי עדות למסירות ולמחויבות של חברי הצוות שלנו, תוך שמירה על צמיחה בהכנסות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה