השוק

חברת קורו הישראלית עם גיוס ענק של 100 מיליון דולר

עם למעלה מ- 2 מיליון משתמשים, מאות חברות ברחבי העולם וצמיחה של 300% מדי שנה, Coro הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר, המביאים את סך הכספים שגייסה החברה ל- 255 מיליון דולר בעשרים וארבעה החודשים האחרונים. בכוונת החברה להרחיב את פעילות השיווק, המחקר והפיתוח בישראל ובעולם
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
 Coro, פלטפורמת אבטחת הסייבר המובילה עבור ארגונים קטנים ובינוניים, מכריזה היום (ה') על גיוס של 100 מיליון דולר בסבב D בהובלת One Peak, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים של החברה ביניהם Energy Impact Partners ו-Balderton Capital. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך הכספים שגויסו במהלך השנתיים האחרונות ל-255 מיליון דולר. ההשקעה החדשה תחזק את מעמדה המוביל של החברה ותאפשר לה להגן על עסקים קטנים ובינוניים באמצעות אבטחת סייבר כוללת ברמה ארגונית הנגישה לכל. 
Coro היא אחת מחברות אבטחת הסייבר הצומחות ביותר בצפון אמריקה. מחויבותה להעניק שירות לשוק העסקים הקטנים והבינונים הניבה לה הישגים רבים. במהלך השנה האחרונה היא הרחיבה את בסיס לקוחותיה בכל ענפי התעשייה, שילשה את הכנסותיה (זו השנה החמישית ברציפות) ונבחרה כאחת מהחברות המובילות לפי ה-Fortune Cyber 60 ו-Deloitte Technology Fast 500.  
 
הגיוס החדש ישמש את החברה עבור הרחבת פעילות השיווק, המו"פ ומוצריה הקיימים, ולהכפיל את המכירות בכל אחת מהשנים הבאות. Coro תמשיך לפתח פתרונות אבטחה מתקדמים באמצעות צמיחה אורגנית, והן באמצעות רכישות אסטרטגיות, לאחר הרכישה המוצלחת של Privatise בשנת 2023. כמו כן, היא תחזק את מערך השיווק ותרחיב את ערוצי המכירות, השירות והתמיכה בלקוחותיה ושותפיה אשר גדלים במהירות ובעקביות ברחבי העולם.  
דיוויד קליין, שותף מייסד ב- One Peak: "כקרן השקעות בצמיחה, אנו מחפשים חברות שפונות לשווקים גדולים שלא מקבלים שירות מספק ויש להן את הכח לכבוש את השוק. הצמיחה המרשימה של Coro, הצלחתם חסרת התקדים, הטכנולוגיה החדשנית וצוות הניהול המקצועי יביא לצמיחה עצומה. אנו נרגשים משיתוף הפעולה וסבורים שיחד נוכל לעבור לשלב הבא בגידול האגרסיבי של החברה". 
גיא מושקוביץ, מנכ"ל Coro: "כעת, כש-Coro ביססה את מעמדה כמובילה של פלטפורמה לאבטחת סייבר עבור השוק העסקים הקטנים והבינוניים בארה״ב, אנו ערוכים לשלב הבא במסע - הרחבת הפעילות לארגונים ושווקים נוספים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות רשת השותפים הענפה שלנו, אשר יכולים להפיץ ולהטמיע את הפתרונות של קורו בפשטות ויעילות ברחבי העולם ולהגן על מליוני העסקים שלא יכלו להרשות לעצמם עד כה הגנת סייבר יעילה". 
יואב צרויה, שותף כללי ב-JVP וחבר מועצת המנהלים של Coro: "כמשקיע המייסד של Coro, אנו ב-JVP זכינו לשתף פעולה עם גיא וצוות ההנהלה בבניית החברה כמובילת קטגוריה באבטחת סייבר לעסקים קטנים ובינוניים. אנו שואפים להפוך את Coro לחברה המגלגלת מיליארדי דולרים, כפי שעשינו פעמים רבות בעבר. אנו מצפים לשיתוף פעולה עם EIP, One Peak ו- Balderton בבניית Coro כחברה מובילה בשוק אבטחת הסייבר". 
רנא ירד, שותפה כללית ב- Balderton Capital: "אנו שמחים להמשיך לתמוך ב-Coro, כמובילה במתן פתרונות אבטחת סייבר לעסקים קטנים ובינוניים. אנו מאמינים כי מתן הגנה ושקט נפשי לפלח שוק זה הוא קריטי לצמיחה כלכלית".
שון צ'ריאן, שותף ב-Energy Impact Partners: "אנו נרגשים להמשיך את המסע שלנו עם Coro. אנו צופים כי ההתמקדות הבלתי מתפשרת בעסקים קטנים ובינוניים, הפלח החלש ביותר בשוק אבטחת הסייבר, יחד עם הביצועים הפנומנליים של הצוות, יבטיחו את הדומיננטיות של Coro בשוק זה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה