השוק

מיה דיינמיקס בעסקת מיליונים בארה"ב: "שוק יעד עיקרי למוצרי החברה"

חברת המיקרו-מוביליטי מדווחת על קבלת מקדמה על סך 1 מיליון דולר מתוך סך של 3.5 מיליון דולר עבור הזמנת 1,000 כלים ראשונים מחברת Quadsolo LLC.  מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "עמידה ביעדים המינימליים של המפיץ, תבטיח קו ייצור רציף לכלי החברה, אשר ישפר את זמני האספקה וייתכן שגם את עלות המכר"
מערכת ice | 
כלי ה-Mai Four של מיה דיינמיקס (צילום יחצ)
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על קבלת מקדמה על סך 1 מיליון דולר מתוך סך של 3.5 מיליון דולר עבור הזמנת 1,000 כלים ראשונים מחברת Quadsolo LLC, המפיצה הבלעדית של מוצרי החברה בארה"ב ובקנדה. יתרת התשלום תבוצע עם מסירת הכלים למפיץ בשער המפעל. 
ההזמנה בוצעה בהמשך לדיווח מיום 9 בינואר 2024 על התקשרות בהסכם הפצה בלעדי בארה"ב ובקנדה עם Quadsolo אשר כלל התחייבות להזמנות מינימום בהיקף 25 אלף כלים מסדרת Mia-four לאורך תקופה של 5 שנים על סך של כ-75 מיליון דולר. 

מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "אנו שמחים על קבלת ההזמנה הסדרתית הראשונה לשוק אמריקני שהינה גם הגדולה ביותר עד יום של כלי מיה דיינמיקס. ארה"ב מהווה שוק יעד עיקרי למוצרי החברה ועמידה ביעדים המינימליים של המפיץ, תבטיח קו ייצור רציף לכלי החברה, אשר ישפר את זמני האספקה ועשוי לשפר את עלות המכר". 
ה-Mia Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד להתניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה