דיגיטל וטק

מיה דיינמיקס רושמת פטנט בארה"ב: זה המוצר אותו השיקה

חברת המיקרו-מוביליטי מיה דיינמיקס דיווחה על קבלת אישור לרישום פטנט המעניק הגנה לבסיס הטכנולוגיה הייחודית של החברה, תוקפו של הפטנט הינו למשך 20 שנים, כזכור לחברה הסכם הפצה בלעדי בארה"ב למכירת כלים מסדרת Mia Four
מערכת ice | 
כלי ה-Mai Four של מיה דיינמיקס (צילום יחצ)
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על קבלת אישור לרישום פטנט (Granted) ממשרד הפטנטים וסימני המסחר בארה"ב אשר עוסק בטכנולוגיית ההטיה (Tilt) ומערכת המתלים המוטמעים במוצרי החברה. תוקפו של הפטנט הנו למשך 20 שנים ממועד הגשת הבקשה. 
הפטנט המאושר כולל בתוכו 7 תביעות בלתי תלויות המגנות, כל אחת בפני עצמה, על בסיס הטכנולוגיה האמורה. בנוסף, הוגשה בקשת המשך למשרד הפטנטים בארה"ב, אשר מטרתה להרחיב את ההגנה ההיקפית לבסיס הקניין הרוחני של טכנולוגיית ההטיה ומערכת המתלים הייחודית של החברה.   
לחברת הבת של מיה דיינמיקס שני פטנטים רשומים בישראל המגנים על טכנולוגיית הליבה של החברה. אישור הפטנט בארה"ב ממחיש את היכולת של החברה לייצר מובילות וחדשנות טכנולוגית ומחזק את בסיס הקניין הרוחני של החברה מחוץ לישראל, כחלק מהתוכנית האסטרטגית לטובת יצירת יתרון תחרותי גלובלי בתחום פעילותה. 
מנכ"ל מיה דיימיקס, איציק קלדרון: "רישום פטנט על טכנולוגיה חדשנית בתחום המוטורי מחוץ לישראל ועוד בשוק מוביל כמו ארה"ב הוא הישג המצביע על יכולת פיתוח ויצירת ראשוניות - יצירת חידוש פטנטבילי בתחום המכניקה המוטורית נחשב ליוצא דופן ואף עשוי לייצר פוטנציאל הכנסות עתידי ככל שגופים מתחרים ירצו לפתח כלים בעלי יכולות דומות."
"זוהי אבן דרך חשובה להגנה על הטכנולוגיה של מיה דיינמיקס אבל לא פחות מכך, זהו אישור חשוב עבור מפיצים מובילים בעולם שירצו להפיץ את מוצרי החברה ומסיר חשש מצידם להפרות ותביעות. מיה דיינמיקס היא קודם כל חברת פיתוח ויש לנו תוכניות גדולות לעתיד, מיומנות של יצירת קניין רוחני ומובילות טכנולוגית הכרחית ליישום תוכניות אלו".
כזכור, לפני כשבועיים דיווחה החברה על חתימת הסכם הפצה בלעדי בארה"ב למכירת כלים מסדרת ה-Mia Four ומוצרים נלווים בארה"ב ובקנדה. תקופת הסכם ההפצה הינה ל-5 שנים בהתאם לעמידה באבני דרך מסחריות כשסך התחייבות המינימום לתקופת ההתקשרות הנה ל-25 אלף כלים בסכום מוערך של כ-75 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, התחייבה חברת ההפצה, Quadsolo, להזמנה מיידית ראשונית של 1,000 כלים בסך של כ-3 מיליון דולר שישווקו בצפון אמריקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה