השוק

הבנק הבינלאומי עולה ברווחים: זו מתנת הפרידה של המנכ"לית הפורשת

הבנק הבינלאומי שהחליף השנה מנכ"ל אחרי 16 שנים, סיים את הרבעון הרביעי עם רווח של 500 מיליון שקל ויחלק דיווידנד של 269 מיליון שקל; אלי כהן, מנכ"ל הבנק הנכנס: "הבינלאומי מגיע לתקופה הזו עם כרית הון משמעותית ותיק אשראי איכותי"
ניצן כהן | 
בנק הבינלאומי (צילום Magma Images)
הבנק הבינלאומי סוגר את עונת הדוחות עבור המערכת הבנקאית. הבנק הבינלאומי עבר השנה תהליך מעניין של החלפת מנכ"ל אחרי 16 שנים בהם כינה סמדר ברבר-צדיק כמנכ"לית הבנק. אלי כהן, נכנס לתפקיד ואמנם הדוח הזה עדיין של ברבר-צדיק אבל כהן כבר עובד על ההתפתחות של הבנק שהופך מעניין מאוד.
אם כן, הבינלאומי שנחשב לשמרן מבין הבנקים סיים את הרבעון הרביעי של השנה עם רווח של 500 מיליון שקל ויחלק דיווידנד של 269 מיליון שקל. 
אלי כהן, מנכ"ל הבנק בינלאומי: "הכלכלה הישראלית מושתתת על יסודות כלכליים חסונים
ובריאים, תוך הובלה עולמית בתחומי חדשנות וטכנולוגיה. ידענו להתאושש מתקופות קשות בעבר ולחזור לשגשג במהרה. יש לכלכלה הישראלית את החוזקות להבטיח שכך יהיה גם הפעם.
"על אף שמדובר באחד המשברים המורכבים שידעה מדינת ישראל. הבינלאומי מגיע איתן לתקופה המורכבת, עם כריות הון מהגבוהות במערכת, יחסי נזילות גבוהים, ותיק אשראי איכותי ומבוזר.
"כל אלה, הם פרי של מדיניות זהירה ואחראית וניהול סיכונים מחושב ומוקפד ומתבטאים בתוצאות ובהישגי הבנק. כמו כן הם יאפשרו לבנק עם סיום המשבר, לצמוח ולתמוך בצרכי המשק בהתאם למדיניות הבנק. הבינלאומי ימשיך לעמוד לצד לקוחותיו, לסייע לנפגעים ולתמוך בקהילה, וכן להתמודד עם המשבר ככל שידרש בתקווה לסיומו המהיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה