השוק

טסלה בהתרסקות: המניה צנחה ב-12.9% בשלושה ימים

מניית טסלה בירידה זה היום השלישי ברציפות, בדרך לאיבוד של 12.9%. הרמה הנמוכה ביותר שלה מאז חודש מאי 2022, זאת על רקע המשך השבתת הייצור במפעל שלה בברלין, ממילא החברה של אילון מאסק נמצאת בירידה גם במסירות רכבים והתקופה האחרונה לא מאירה לה פנים
מערכת ice | 
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
אחרי שמניית יצרנית כלי הרכב החשמליים הענקית טסלה התרסקה ביום שלישי במהלך יום המסחר בבורסה ביותר מ-4%, ברקע חקירת משטרת גרמניה בדבר שריפת הענק במפעל החברה בברלין, שכרגע נחקר כחשד להצתה. אחרי יומיים המנייה ממשיכה ליפול ובעוצמה.
מניית טסלה בירידה זה היום השלישי ברציפות, בדרך לאיבוד של 12.9%. הרמה הנמוכה ביותר שלה מאז חודש מאי 2022, זאת על רקע המשך השבתת הייצור במפעל שלה בברלין.
יש לציין כי ממילא החברה של אילון מאסק נמצאת בירידה גם במסירות רכבים והתקופה האחרונה לא מאירה לה פנים כאשר גם הדו"ח הרבעוני שלה לא עלה על הציפיות של האנליסטים.

בעלי החברה, אילון מאסק, צייץ את תגובתו בחשבונו ברשת החברתית בה הוא מחזיק X (טוויטר לשעבר), בדרכו הססגונית. "אלו או פעילי הסביבה הטרוריסטים הדבילים ביותר בכדור הארץ, או שהם בובות של אלו שאין להם שום כוונות טובות לגבי הסביבה. לעצור ייצור של מכוניות חשמליות במקום ייצור של מכוניות הפועלות על דלקים, זה טמטום קיצוני". כתב מאסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה