השוק

רמי לוי בדרך לעסקה עם המדינה? זה מה שתקבל ישראייר

ישראייר טענה במצגת המשקיעים על עסקה אפשרית עם המדינה: בין היתר קבלת תשלום חד פעמי, מראש , לתקופה רבת שנים, כנגד ויתור על ההשתתפות השנתית של המדינה בעלויות מערכת "מגן רקיע". אפשרות אחרת היאקבלת תשלום חד פעמי, מראש, לתקופה רבת שנים, כנגד הפחתת השתתפות המדינה בהוצאות הביטחון
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
בין הנתונים על הפעילות השוטפת, במצגת המשקיעים שפורסמה אמש [רביעי] והוגשה לבורסה לניירות ערך, הוצגו אופציות למהלכים עתידיים של חברת התעופה ישראייר, בבעלות איש העסקים רמי לוי מול משרד האוצר.
בין היתר קבלת תשלום חד פעמי, מראש , לתקופה רבת שנים, כנגד ויתור על ההשתתפות השנתית של המדינה בעלויות מערכת "מגן רקיע". אפשרות אחרת היאקבלת תשלום חד פעמי, מראש, לתקופה רבת שנים, כנגד הפחתת השתתפות המדינה בהוצאות הביטחון. 

עוד הוצג בין היתר כי התחזית לעתיד היא שיפור תזרים המזומנים בטווח שבין מיליון ל-2 מיליון דולר, הגדלת הרווחיות הגולמית כתוצאה מהגדלת מכירת מוצרים נלווים בטווח שבין 2 מיליון דולר ל-4 מיליון דולר.
שיפור בשווי הנדל"ן המלונאי, שבשותפות ישראייר שבשותפות ישראייר ומלונות בראון ביוון בטווח שבין 2 ל-4 מיליון דולר. כמו כן השאיפה להשקת מועדון הלקוחות המשותף עם רמי לוי שיווק השיקמה, וקבלת מענק חתימה בטווח של 2.5 מיליון עד 4 מיליון דולר.
מטרה נוספת היא הגדלת מספר נוסעי ישראייר בנתב"ג בטווח שבין 50 ל-100 אלף בשנת ,2024 בהשוואה לכמליון נוסעים בשנת 2023. וכן, גיוס חוב משוק ההון, קבלת מקדמות מהאוצר ולקוחות בטווח שבין 30 עד 40 מיליון דולר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה