תיירות

רמי לוי וישראייר חושפים: אלו היעדים שהישראלים נוטשים

עד לפרוץ המלחמה היתה טורקיה היעד המוביל בשנת 2023 עם 3 מיליון נוסעים בסך הכל שטסו לטורקיה. הם היוו בסך הכל 15 אחוזים מהתנועה בנתב"ג של חברת התעופה השנייה בגודלה בישראל, אבל ההתבטאות של ארדואן גרמה לכמות התיירים מישראל לצנוח
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
במסגרת המצגת למשקיעים שפורסמה היום [רביעי] על ידי ישראייר, חברת התעופה של איש העסקים רמי לוי, נרשם שינוי משמעותי ב-2023 במפת יעדי הנופש, כאשר טורקיה וסיני OUT ויעדי הנופש של ישראייר IN.
על פי ההסבר במצגת, עד לפרוץ המלחמה היתה טורקיה היעד המוביל בשנת 2023 עם 3 מיליון נוסעים בסך הכל שטסו לטורקיה, הם היוו בסך הכל 15 אחוזים מהתנועה בנתב"ג של חברת התעופה השנייה בגודלה בישראל.

השינוי הגיע לאחר האופן בו התבטא נשיא טורקיה בצורה קשה כנגד מדיניות במהלך המשבר, והחברות הטורקיות הפסיקו לחלוטין את הטיסות לישראל. היעדים סיני ושארם א שייח אף הם למעלה ממיליון נופשים והתנועה אליהם ירדה באופן משמעותי. על פי הנתונים, הישראלים הפסיקו להגיע לאיזורים הללו שהובילו בכמות התיירים.
בשנת 2023 נתב"ג היה אמור לשבור שיא בתנועת הנוסעים עם כ- 24 מיליון נוסעים. מהשבעה באוקטובר ועד לסוף 2023 פחתה תנועת הנוסעים, בשל המלחמה, ובפועל עברו בנתב"ג כ-21 מיליון נוסעים. ברבעון הראשון של שנת 2023 עברו בנתב"ג כ-5 מיליון נוסעים, וזאת לעומת הרבעון הראשון של שנת ,2024 בו צפויים, להערכת ישראייר, לעבור בנתב"ג כ-2.2 מיליון נוסעים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לעולם לא אטוס עם ישראייר אחרי המרורים שהאכילו אותי (ל"ת)
    סמי מהקריות 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור