השוק

הנזק שלקוחות הבנקים בישראל לא הכירו: העמלות שאפשר לחסוך

אחד הלקוחות של בנק ידוע, גילה בהודעה שהוא שילם 1,002 שקל עמלה בחודש בודד, מדובר בסכום שכמובן גבוה פי כמה וכמה מלקוח ממוצע, שלכל היותר ישלם כמה עשרות שקלים בודדים על עמלות, הכל תלוי בהיקף הפעולות מול הסניף. חלק מהאפשרויות לצמצום העלויות בפנים
מערכת ice | 
בנק דיסקונט, הפועלים, מזרחי טפחות (צילום Magma Images)
גם אתם זכיתם למסרון מהבנק שלכם בימים האחרונים, בו מפורט סך העמלות ששולמו בחודש ינואר לבנק? במסגרת החוק החדש של משרד האוצר שנכנס לתוקף ממש השבוע, ההודעות האלו הגיעו, אבל היו מי שממש חשכו עיניהם כשלפתע גילו כמה באמת שילמו.
לא תמיד לקוחות פותחים את ההודעות הללו ולעיתים הם מפספסים מידע מאוד חיוני. יש גם אפשרות לבדוק זאת דרך אפליקציה של הבנק ובסופו של המהלך תוכלו להתקשר לבנק ולדרוש הסברים ואף לדרוש את צמצום העמלות להבא. על פי גלובס, במהלך 2023, הכניסו הבנקים בתשעת החודשים הראשונים מעל 11 מיליארד שקל מעמלות, עלייה של 4% מ-2022.

אחד הלקוחות של בנק ידוע, גילה בהודעה שהוא שילם 1,002 שקל עמלה בחודש בודד, מדובר בסכום שכמובן גבוה פי כמה וכמה מלקוח ממוצע, שלכל היותר ישלם כמה עשרות שקלים בודדים על עמלות, הכל תלוי בהיקף הפעולות מול הסניף.
ההמלצה היא כמובן לדרוש מהבנק פטור מלא מכל העמלות כדי להמשיך ולהחזיק חשבון פעיל בו, אבל בכל מקרה יש עוד כמה טריקים שיכולים לחסוך הרבה כסף, על פי גלובס. דרך אחת להפחתת סך העמלות היא הצטרפות למסלול עמלות. כדאי לבקש פטור מתשלום דמי הכרטיס הבנקאי או האשראי. עוד כדאי לבקש הנחה בעמלות המרה והפחתה למינימום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה