כסף וצרכנות

בנק וואן זירו בבשורה ללקוחות: זה השירות החדש שתקבלו

ברשתות החברתיות של הבנק נכתב: "לקוחות ONE ZERO? תתכוננו להתרגש. בנק ישראל אישר את אלה, הבנקאית הדיגיטלית הראשונה בישראל שמבוססת על פרוטוקול שפה חופשית (LLM)"
מערכת ice | 
שוקי אורן, יו"ר בנק ONE ZERO וגל בר דעה, מנכ"ל בנק ONE ZERO (צילום ינאי יחיאל, אייל טואג, shutterstock)
כחודש אחרי שבנק וואן זירו, הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל בראשות אמנון שעשוע והמנכ"ל גל בר דעה, שקם בקול תרועה בשנת 2019, יצא להליך התייעלות מאסיבי בישראל שיכלול פיטורי עשרות עובדים, היום [רביעי] הוא יוצא בבשורה ללקוחות.
ברשתות החברתיות של הבנק נכתב: "לקוחות ONE ZERO? תתכוננו להתרגש. בנק ישראל אישר את אלה, הבנקאית הדיגיטלית הראשונה בישראל שמבוססת על פרוטוקול שפה חופשית (LLM)".
עוד נכתב: "מהיום תוכלו לפנות לאלה בכל שעה, בכל יום, ולקבל תשובה מיידית. תוכלו לכתוב לה במגוון שפות ולקבל מענה, לקבל סיכומי שיחה ועוד. ברוכה הבאה אלה! שניפגש?".

הבנק הדיגיטלי כיוון להתפתחות בחו"ל כבר תקופה ממושכת. לפני כמה חודשים נחשף כי הבנק מקיים שיחות עם משקיעים בחו"ל עם יעד גיוס של עד 100 מיליון דולר, וזאת כחלק מפעילות להגדלת הפעילות של הבנק באירופה. המדינה ראשונה אליה היה בחברה רצון להתרחב היא איטליה, שם על פי הערכות של וואן זירו יש פוטנציאל של כ-2.7 מיליון לקוחות. עתה הפך הרצון למציאות.
כזכור, באוקטובר האחרון התברג וואן זירו לרשימה המכובדת של הפינטקים המובילים בעולם של חברת המחקר הבינלאומית CB Insights. בין הסיבות העיקריות לבחירה בבנק: הטמעת טכנולוגיית LLM בשיתוף עם AI21 Labs
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה