השוק

נובה סוגרת שנה: שיא ברווח הנקי, הכנסות של חצי מיליארד דולר

החברה דיווחה על הכנסות רבעוניות בסך 134.2 מיליון דולר, עלייה של 4% בין הרבעונים. במהלך הרבעון פעלה החברה לביסוס מובילות השוק של נובה בתחום מדידות החומרים. המנכ"ל: "מזהים אינדיקציות חיוביות לרוחב מנועי הצמיחה שלנו"
מערכת ice | 
גבי ויסמן (צילום בני גמזו)
חברת נובה דיווחה הבוקר (חמישי) על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2023 המלאה שהסתיימה בתאריך ה-31 בדצמבר. החברה רשמה הכנסות רבעוניות בסך 134.2 מיליון דולר, עלייה של 4% מרבעון לרבעון, מעל לטווח העליון של התחזית שעמד על 132 מליון דולר.
החברה ציינה שיא ברווח הנקי על בסיס GAAP בסך 38.1 מיליון דולר או 1.20 דולר למניה בדילול מלא, עלייה של 13% מרבעון לרבעון ומעל לטווח העליון של התחזית שעמד על 1.11 דולר.  בנוסף, שיא ברווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך 43.6 מיליון דולר או 1.28 דולר למניה בדילול מלא, עלייה של 10% מרבעון לרבעון, ומעל לטווח העליון של התחזית שעמד על 1.31 דולר.

במהלך הרבעון החברה קדימה את המשך חדירת הפתרונות למדידות כימיות ולמדידות חומרים לשווקי ה-Fronted וה-Backend. בנוסף, הרחבת האימוץ של פתרונות המדידה האופטיים בקרב יצרני זכרונות DRAM ברוחב פס גבוה (High Bandwith Memory). החברה רשמה אפוא הכנסה שנתית בגובה 517.9 מיליון דולר.
בנוסף, החברה מעדכנת על רווח נקי על בסיס GAAP בסך 136.3 מיליון דולר, או 4.28 דולר למניה בדילול מלא. רווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך 155.9 מיליון דולר, או 4.86 דולר למניה בדילול מלא. במהלך הרבעון פעלה החברה לביסוס מובילות השוק של נובה בתחום מדידות החומרים. מספר זכיות בעסקאות למכירת פלטפורמת הפריזם ליצרני זכרונות, מעבדים ויישומי Hybrid Bonding.
 
גבי ויסמן, נשיא ומנכ"ל החברה: "אנו מזהים אינדיקציות חיוביות לרוחב מנועי הצמיחה שלנו, שצפויים לנתב את נובה למסלול צמיחה ב-2024".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה