בחירות 2022

חיים ביבס: "בתקופת המשבר הפוליטי, אנחנו היינו עוגן"

ביבס, הנשיא הרצוג ומשה לאון היו בין הנוכחים בערב הגאלה, המשמש כיריית הפתיחה של ועידת החדשנות השנתית של מרכז השלטון המקומי התקיים באקספו תל אביב

מערכת ice | 
הרצוג ביבס ולאון
נשיא המדינה, בכירי המשק, ראשי הרשויות וחברי הכנסת הגיעו אמש לערב הפתיחה של ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO 2022. ערב הגאלה, המשמש כיריית הפתיחה של ועידת החדשנות השנתית של מרכז השלטון המקומי התקיים באקספו תל אביב, שם הוצגו הטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום האורבני עם מעל 150 מציגים ממיטב החברות וסטרטאפים בכל תחומי הניהול העירוני.
בין המשתתפים בערב הגאלה: נשיא המדינה בוז׳י הרצוג, יו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ראש עיריית ירושלים משה לאון, חברי הכנסת מירי רגב, ניר ברקת, בועז ביסמוט, אבי דיכטר, גילה גמליאל, גלית דיסטל, מנכ״ל משרד התיירות דני שחר, מנכ״לית משרד התחבורה מיכל פרנק, מנכ״ל משרד הפנים יאיר הירש, מנכ״ל החברה הממשלתית לתיירות עידן מועלם, מנכ״ל אשמורת ארי שטיינברג ועוד.
יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס: "ראש רשות הוא המנהיג המקומי. התושב מצפה שאנחנו ניתן לו את הפתרון, ולא אף אחד אחר. בתקופת המשבר הפוליטי, אנחנו היינו עוגן של יציבות לאזרחי ישראל. הביטחון האישי של האזרחים ויצירת בטחון אישי בכל נקודה במדינה היא איננה מותרות, היא זכות שכל אזרח במדינה זכאי לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה