בארץ

ועידת השלטון המקומי לחדשנות ה-6 תצא לדרך בחודש הבא

צמרת ההנהגה הישראלית - ביניהם נשיא המדינה, שרים וחברי כנסת - ביחד עם ראשי ערים מהארץ והעולם יגיעו לכנס ועידת השלטון המקומי לחדשנות שיחל ב-6 בדצמבר במתחם אקספו בגני התערוכה בתל אביב

מערכת ice | 
חיים ביבס (צילום מרים אלסטר פלאש90)
ועידת השלטון המקומי לחדשנות Muni-Expo 2022 תצא לדרך זו הפעם השנה השישית ב-6 בדצמבר במתחם אקספו תל אביב בגני התערוכה. הוועידה תערך שלושה ימים וצפויים לקחת חלק כ-12 אלף משתתפים. בין הנושאים עליהם הוועידה תשים זרקור יהיו הביטחון האישי, חינוך, פוליטיקה ונדל"ן לצד אימוץ טכנולוגיות חדשות וחדשנות עירונית.
במסגרת הוועידה השנתית ישתתפו עשרות דוברים ודוברות מקשת תחומים הנוגעים לליבת הפעילות של הרשויות המקומיות בישראל: חינוך, נדל"ן, טרנספורמציה דיגיטלית, בחירות מוניציפליות, ערים חכמות, אנרגיה, תרבות וספורט, תחבורה, חברה ועוד. לצד כל אלה יערך יריד החדשנות האורבנית השנתי עם מעל 150 מציגים בכל תחומי הניהול העירוני.

יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס מסר: "השלטון המקומי בישראל ממשיך לחזק את מעמדו כאי של יציבות בקרב תושבים בימים של חוסר משילות מתמשך. בזמני משבר הרשויות הצליחו להתמודד עם מצבי קיצון בריאותיים או אקלימיים, ניהול משברים כלכליים ואחרים, ובין שבהתמודדות עם מצבי קיצון בריאותיים או אקלימיים, ניהול משברים כלכליים ואחרים, ובין שבהתמודדות עם אסונות טבע ועימותים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה