מינויים

זה האיש שיהיה אחראי על השלטון המקומי והתאגידים הסטוטוריים

?יוני פת נבחר לתפקיד סגן בכיר לממונה על השכר במשרד האוצר. היה ממובילי הסכם פתיחת שדה התעופה רמון, מודל ההעסקה החדש של העוזרים המשפטיים, הסכם הרפורמה בבתי המשפט, הרפורמה בשירותי ההצלה, הסכם בנק ישראל והסכמי המסגרת בשלטון המקומי
 
כפיר אדר |  1
יוני פת (צילום משרד האוצר)
מינוי חדש במשרד האוצר. יוני פת נבחר לתפקיד סגן בכיר לממונה על השכר במשרד האוצר ויהיה אחראי על השלטון המקומי והתאגידים הסטטוטוריים. פת מחליף בתפקיד זה את דיאא אסדי שפרש לאחרונה מתפקידו.
פת (36) בעל תואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים החל את עבודתו במשרד האוצר לפני כשבע שנים במסגרתן כיהן כרכז תאגידים ושלטון מקומי וכיועץ בכיר לממונה על השכר.
במשך השנים היה שותף מרכזי בהובלת הסכם פתיחת שדה התעופה רמון, מודל ההעסקה החדש של העוזרים המשפטיים, הסכם הרפורמה בבתי המשפט, הרפורמה בשירותי ההצלה, הסכם בנק ישראל והסכמי המסגרת בשלטון המקומי.
הממונה על השכר, קובי בר-נתן, מסר: "יוני נבחר לתפקיד בזכות כישוריו וניסיונו המקצועי ומביא ניסיון עשיר בתחום יחסי העבודה. אני מאחל ליוני הצלחה בתפקיד ומשוכנע כי בתפקידו החדש יגיע להישגים משמעותיים ויתרום רבות לשירות הציבורי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוטף מקוואות
    הרנטגן 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קשור יחסי עבודה לתואר בכלכלה גורנישוט
    סגור