בחירות 2022

מרב מיכאלי: "הממשלה החשוכה, עתידה לשבור כל שיא בתת ייצוג נשי"

שרת התחבורה היוצאת: "בלתי נתפסת העובדה כי במסגרת ההחלטה שהתקבלה אתמול באשר למינוי סגנים זמניים ליו"ר הכנסת, לא נמצא לנכון למנות אף אישה לתפקיד חשוב זה"
מערכת ice |  4
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, פנתה היום (שלישי) אל ראשי מחנה השינוי על מנת לגבש מועמדת מוסכמת לתפקיד יו"ר הכנסת. זאת לאחר שמבין סגני יו"ר הכנסת שנבחרו אתמול בוועדה המסדרת אין ולו אישה אחת.
במכתב ששלחה ללפיד, גנץ, ליברמן, עודה ועבאס, כתבה מיכאלי: "הממשלה החשוכה המתהווה, עתידה לשבור כל שיא בתת ייצוג נשי בתפקידי המפתח בממשלה ובכנסת. בלתי נתפסת העובדה כי במסגרת ההחלטה שהתקבלה אתמול באשר למינוי סגנים זמניים ליו"ר הכנסת, לא נמצא לנכון למנות אף אישה לתפקיד חשוב זה. עלינו להילחם יחד בקואליציה החשוכה הנרקמת ולהציב לה אלטרנטיבה ליברלית ושוויונית. במסגרת האלטרנטיבה הנדרשת, עלינו להעמיד מועמדת מטעם האופוזיציה לתפקיד יו"ר הכנסת. אני קוראת לכם להצטרף אלי ולפעול במשותף על מנת לבחור במועמדת אישה לתפקיד יו"ר הכנסת".
מוקדם יותר היום, פורסמה היוזמה האחרונה של מיכאלי כשרת התחבורה: החל מ-15 בדצמבר (יום חמישי), החיילים יוכלו לנסוע בתחבורה הציבורית כולה (אוטובוסים ורכבות) בלבוש אזרחי בזמנם החופשי במהלך ימות השבוע, בנסיעה פרטית ובסופי שבוע. זאת, בעקבות סיכום שהושג בין משרד התחבורה, משרד הביטחון וצה"ל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מיכאל את אישה שלא תפקדת כשרת התחבורה. כושלת (ל"ת)
    סימה 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חשוך זה מי שנותן תפקידים לנשים שלא מתאימות לתפקיד
    תתקדמי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו לא בשנות החמישים, לנשים יש היום את כל ההזדמנויות ואם הן לא מצליחות זה אך ורק בגללן ולא בגלל אף אחד אחר. אולי אם תפסיקו להתעניין באינסטה ותתחילו לעבוד על דברים חשובים גם תצליחו להתקדם לתפקידים. בינתיים רוב הנשים בכנסת היו כישלון מביך ואת הדוגמה לכך
    סגור
  • 2.
    את אמרת היא הוא היינו.. תעלמי כבר (ל"ת)
    נכה צה"ל 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עוד לא הטיסו אותך ממפלגת השום כלום האבודה ? ינשופה (ל"ת)
    דן 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור