בחירות 2022

ניצני מרד בליכוד? ביטן, כץ וואטורי בחזית אחידה מול נתניהו

הקרב על התיקים: מועמדי הליכוד מציגים חזית אחידה מול נתניהו במו"מ על התיקים
דוד זולדן |  1
נתניו וכץ ברכבת (צילום יחצ - רכבת ישראל)
המאבק על התיקים בליכוד: בתיק המשפטים מעוניינים אמיר אוחנה, יריב לוין וגם דודי אמסלם שאמר כי פניו לכנסת אם לא יקבל את התפקיד אלא שהבוקר הבהיר אמסלם כי הוא מוותר על התיק לטובת לוין שצפוי לקבל את התיק. ישראל כץ דורש את האוצר, גם ברקת ואלי כהן חושקים בתיק וברקת המאוכזב לאור הבטחה שלא קוימה להתמנות לשר האוצר בקדנציה הקודמת מעלה את רף הציפיות מול נתניהו.
למירי רגב יוצע: שרת החוץ או החינוך או התרבות. גלנט ודיכטר חושקים בתיק הביטחון בהנחה שלא יינתן לסמוטריץ' ודיכטר שרשם לנתניהו חוב מצטבר לאור הבטחות למנותו לשר מצפה מצפה מנתניהו לא לאכזב הפעם. אלא שגלנט מועמד מוביל על פני דיכטר על התיק. על תפקיד יו"ר הכנסת יתמודדו דני דנון ודוד ביטן. נתניהו עשוי להפתיע ולמנות את אופיר אקוניס הנחשב למקורבו של נתניהו.  
היום ייפגש נתניהו עם ראשי הגוש ובכיריו, למעט יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר שנופש כעת באילת ועמו נתניהו ייוועד מחר. המטרה של נתניהו לגבש ממשלה בהקדם ולהציגה לפני הנשיא יצחק הרצוג כדי למנועי סחבת בעניין.
השר לשעבר אלי כהן שנבחר במקום השני בפריימריז והפך לדמות משפיעה במרכז הליכוד גם הוא לוטש עיניו לתפקיד שר האוצר אך גוברים הסיכויים שיקבל תיק אחר יוקרתי פחות. 
האם ניבטים ניצני מרד בליכוד? ביטן, ישראל כץ, (אמסלם פרש בינתיים מהחבורה), מאי גולן והח"כ החדש-ישן ניסים ואטורי מציגים חזית אחידה מול נתניהו.
גילה גמליאל, דורשת את תפקיד השרה להגנת הסביבה אך עיקר הקושי הוא מול הציונות הדתית שנוכח כוחם האלקטורלי המרשים הם עשויים לדרוש תיקים בכירים שיבואו על חשבון המאוכזבים בליכוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביטן גנב נוכל (ל"ת)
    ורד 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור