בחירות 2022

ליברמן מזהיר מפני "קואליציית חושך בשליטת הרב טאו וגולדקנופף"

לאחר ההצבעה בקלפי בנוקדים, יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, מצהיר: "מקווה שנתעורר למדינה ציונית, ליברלית, סובלנית וחופשית"
דוד זולדן |  2
אביגדור ליברמן מצביע (צילום טל חרס)
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן לאחר ההצבעה בקלפי בנוקדים מזהיר ואומר כי ״השאלה היום היא לאיזו מדינה נתעורר מחר. אני מקווה שאנחנו נתעורר למדינה ציונית, ליברלית, סובלנית וחופשית ולא למדינת הלכה עם קואליציית חושך בשליטת הרב טאו והרב גולדקנופף".
עוד אמר ליברמן כי "השאלה הנוספת היא לאן ילכו התקציבים, האם הכסף ילך לישיבות ולאברכים או שהכסף ילך להיי-טק ולחיילי צה״ל. המפלגה היחידה שלא מתפתלת ושלא מזגזגת בנושא הזה היא ישראל ביתנו. לכן אנחנו אופטימים מאוד, ואני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע״.
שר האוצר, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, התייחס שלשום למצבה של מפלגת הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבחירות לכנסת ה-25, ואמר בראיון כי: "היו לי הרבה שיחות עם ראשי סניפים של הליכוד - כולם בונים כבר תסריט של אחרי נתניהו. ראיתי גם בתקשורת שבודקים במפלגה אופציה של יריב לוין כדי למנוע מבוכה לנתניהו, למנוע פריימריז".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה הסתה שמפיץ האיש הזה, וואו! (ל"ת)
    המסית הלאומי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ליברמן בבעיה קשה
    חושי הארכי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך הוא יכנס לקואליציה בראשות הליכוד? גם אם יריב לווין ירכיב את הקואליציה תהיה לו בעיה קשה.אל תזכו האשליות לא בגלל החרדים . אלא בגלל המאתרגים אותו. הוא יודע שהצטרפות לקואליציה של המחנה הלא נכון כל המאתרגים בתקשורת יוציאו עליו את כל התחמושת.
    סגור