בחירות 2022

סקר בחירות דרמטי: העבודה בהתרסקות, נתניהו מצליח לברוח?

מרב מיכאלי רושמת את הנתון הגרוע ביותר שלה 5 ימים לפני הבחירות, כשהיא עם 4 מנדטים בלבד, לליכוד יש 31 מנדטים, אבל הגוש על 60 מנדטים בלבד
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, מאיר כהנא, יצחק רבין ומרב מיכאלי (צילום דובר צהל, פלאש 90/ מרים אלסטר, מיכאל גלעדי, ויקיפדיה)

חמישה ימים בלבד נותרו ליום הבחירות ואזרחי ישראל כבר מכינים את התכניות שלהם ליום שלישי אז יצביעו בקלפי בפעם החמישית בתוך כשלוש וחצי שנים ועל פי סקר מכון פנאלס פוליטיקס, נראה ששוב לא כדאי לצפות ליציבות כלשהי עם שוויון בין הגושים.

בנימין נתניהו עדיין לא מצליח להתרומם והליכוד בהנהגתו מקבלת 31 מנדטים בלבד, בדיוק כמו בסקר הקודם. יש עתיד עולה על חשבון המפלגות הקטנות בגוש השמאל ועולה מ־23 ל־25 מנדטים. הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר חזקה במעמדה כמפלגה השלישית בגודלה, עם 14 מנדטים מרשימים.
 



המחנה הממלכתי של בני גנץ וגדעון סער, בעלת היומרות להרכיב ממשלה, תקועה על 12 מנדטים. ש"ס של אריה דרעי מתחזקת במנדט ועולה ל־9, יהדות התורה לעומתה יורדת במנדט ל־6 בלבד. גם ישראל ביתנו ירדה במנדט אחד ל-6 מנדטים. מרצ עם 5 מנדטים בסך הכל.

 



העבודה בקריסה מפוארת והיא עומדת על 4 מנדטים בלבד, הנתון הכי גרוע שרשמה עד כה מרב מיכאלי. מצבן של רע"ם בראשות מנסור עבאס וחד"ש־תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי לא יותר טוב עם 4 מנדטים כל אחת. 


ממשיכות להיות מתחת לאחוז החסימה מפלגת הבית היהודי בראשות איילת שקד, שלפחות התחזקה ל־2.1%, בל"ד, עם עלייה מתונה ל־1.8%, המפלגה הכלכלית בראשות פרופ' ירון זליכה - 1.2%, חופש כלכלי בראשות אביר קארה - 0.7%, וצעירים בוערים בראשות הדר מוכתר עם 0.3%.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה