בחירות 2022

עימות טלוויזיוני? ערוץ החדשות הזמין רשמית את נתניהו ולפיד

ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS שיגר הזמנה רשמית לעימות בחירות טלוויזיוני ראש בראש בין רה"מ יאיר לפיד ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו. הצדדים טרם השיבו
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS קורא לראש ממשלת ישראל, יאיר לפיד, ויו״ר הליכוד, בנימין נתניהו, להגיע לעימות טלוויזיוני ביום ראשון הקרוב, יומיים לפני הבחירות.
הערוץ שיגר הזמנה רשמית לשני המועמדים המובילים לראשות הממשלה בו נכתב: "כערוץ חדשות בינלאומי המשדר מישראל, אנו נשמח להציע את האולפנים שלנו, מגיש/ה מטעמנו ואת מערך ההפקה של i24NEWS לטובת עימות טלוויזיוני שכזה. אנו מודעים לעניין הרב של כל כלי התקשורת בישראל בהפקת העימות הטלוויזיוני, ולכן i24NEWS הוא הערוץ היחיד בו יכול להיערך עימות, מבלי לפגוע בתחושת התחרות של הערוצים האחרים. נשמח לאפשר לכל כלי התקשורת בישראל לשדר את העימות LIVE במקביל אלינו. העימות ייערך בעברית. בשלושת ערוצי i24NEWS העימות ישודר עם דיבוב (אנגלית, צרפתית וערבית)".

במכתב ששיגרה תמי הראל, סמנכ"לית התוכן של הערוץ, לנתניהו ולפיד, ציינה כי "אנו נמצאים בישורת האחרונה לפני הבחירות והציבור הישראלי, כמו גם רבים ברחבי העולם המתעניינים בנעשה בישראל, צמאים לעימות טלוויזיוני בין המועמדים המובילים לתפקיד ראש הממשלה הבא".
רעיון העימות הטלוויזיוני עלה לפני כשבוע לאחר שראש הממשלה לפיד אמר בועידת המשפיעים של ערוץ 12, כי יהיה מוכן להתייצב לעימות טלוויזיוני מול נתניהו "בשמחה גדולה". "אני תמיד שמח לעימותים", הוסיף לפיד, "אני יודע שנתניהו ברח במשך 15 שנה מכל עימות, כל פעם בתירוץ אחר, אז לא הייתי בונה על זה במקומכם". מלשכת נתניהו נמסר אז בתגובה שהסיכוי לעימות נמוך.
שני הצדדים טרם השיבו להצעה. כזכור, מאז העימות המפורסם ב-1999 בין נתניהו לשר לשעבר איציק מרדכי, נמנע יו"ר הליכוד להגיע לעימותים נוספים, כך שנראה שלא נזכה לעימות כזה גם בבחירות 2022.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי לא יכול להרשות לעצמו להופיע באותו פריים עם לפיד!
    ח״ן 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי שמשדר בהלה, ועצבנות והיפראקטיביות רגוזה שמקורה בתרופות הרגעה - אינו יכול להופיע מול לפיד היפה והאמיץ - המשדר בטחון, נינוחות ושליטה עצמית בוגרת ומפוכחת! ביבי לוזר מהפריים הראשון!
    סגור
  • 1.
    בבי לא ללבת לעימות
    אבי 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התיקורת לא הוגנת
    סגור