בחירות 2022

בן גביר חושף: "נתניהו הודה שסומך עליי יותר מחברים בליכוד"

חשיפת בן גביר מתוך שיחה סגורה עם נתניהו קורעת את מסכת הצביעות מעל פניהם של חברי כנסת בליכוד שמביעים אמונים בריש גלי במנהיג המפלגה אך ממתינים לרגע שיזהו אצלו חולשה או שמא זו תחושתו הסובייקטיבית של נתניהו 
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, התראיין לתכנית פגוש את העיתונות בערוץ 12, בהגשת העיתונאים עמית סגל ובן כספית. בן גביר אמר כי "זה היה נתניהו עצמו שלא פעם אמר לי בשיחות בינינו: 'איתמר, יש חברי כנסת בליכוד שאני סומך עליך יותר מהם'. אבל יש אנשים בסביבתו שרוצים ממשלה עם גנץ". 
לשאלתו של עמית סגל באיזה שלב הגיע אחד מיועציו של נתניהו לבן גביר בכפר חב"ד ואמר לו כי בכוונתם ללכת לממשלה גם גנץ, השיב: "זה קרה בירידה מהבמה, הם לא עלו על הבמה ואמרו את זה בקול. אתה מכיר את היועץ הזה. הלוואי שלא הייתה אמירה כזאת, אבל אני חוזר ואומר: אני רוצה את נתניהו ראש ממשלה, אני מקווה שהוא יהיה בעזרת השם ראש הממשלה, אבל ממשלת ימין מלא-מלא". 
במענה לשאלתו של בן כספית אודות נתונים על פגיעות בערבים ביו"ש, אמר בן גביר: "אני מגנה כל זריקת אבן על ערבי. אבל על כל אבן שזורקים על ערבי, יש 1,000 אבנים שזורקים על הילדים שלי ועל הילדים של השכנים שלי. בינתיים מי שנרצח זה אנחנו; בינתיים מי שנוסע ברכבים ממוגנים זה אנחנו; בינתיים מי שמגיע לכאן לאולפן עם שלושה מאבטחים זה אני, בגלל שהחמאס רוצה לרצוח אותי".
 
פגוש את העיתונות, קשת 12
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצבעה לביבי בן גביר זאת הצבעה למדינת הלכה
    ראו הוזהרצן 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הממשלה הימנית תהיה חרדים ודתיים. הם יחזיקו את ביבי בביצים ואחרי העברה של פסקת ההתגברות ובלי בג"צ זה מה שתקבלו!!!!! דברי אלוהים חיים
    סגור
  • 1.
    כנראה היועצים של ביבי יודעים משהו שבן גביר לא יודע
    הברזל החם 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההבטחות של ביבי שלא יחבור לגנץ וכד' מזכירות את ההבטחות של בנט לפני הבחירות האחרונות. ביבי, כמו בנט, משקר כשהוא ושם.
    סגור