בחירות 2022

פורום מעונות היום עתר לבג"ץ נגד ליברמן ושאשא ביטון

פורום מעונות היום בעתירה לבג"ץ נגד שר האוצר ליברמן ושרת החינוך שאשא ביטון: "אנחנו בקריסה - קבלו החלטה אודות מסקנות ועדת סל המחירים"
דוד זולדן | 
מחאת מעונות היום (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
"אם לממשלת ישראל יש את הסמכות לחתום הסכם במיליארדי שקלים עם ממשלת לבנון, יש לה את מלוא הסמכות לחתום על הסכם במיליוני שקלים עם מעונות היום". כך טוענים בפורום מעונות היום.
פורום מעונות היום המפוקחים עתר היום לבג"ץ כנגד שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון בדרישה להוציא צו על תנאי שיחייבם לקבל החלטה בנושא מסקנות ועדת סל המחירים.
בעתירה שהוגשה ע״י עורכי הדין מאיר אברהם ויגל דוד, ממשרד ד"ר י.וינרוט, צויין כי: "חרף החלטתה המקצועית של ועדת סל המחירים להעלות את התעריפים, נותרה ההחלטה אות מתה כבר למעלה מחודש ימים, תוך עיוורון מוחלט לקריסת הענף. כל יום שחולף מבלי שמילאו שרי האוצר והחינוך את חובתם ליישום מסקנות הוועדה, הוא עוד יום של פגיעה בלתי נסבלת במפעילי המעונות, בעובדות, בהורים ובילדים". 
עוד מציינים בפורום מעונות היום המפוקחים כי: "אם לממשלת ישראל יש את הסמכות לחתום הסכם במיליארדי שקלים עם ממשלת לבנון, יש לה את מלוא הסמכות לחתום על הסכם במיליוני שקלים עם מעונות היום, בטרם נקרוס סופית ונסגור את שערנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה